Haha ik val momenteel wel mee, rond half 4 2 tosti's en thats is
Oh das fijn! wij hebben ook weinig tot geen administratie, behalve zondag.. weekendevaluatie schrijven, nieuwe weekplanningen kopiëren en klaar maken en de punten boekjes schrijven, totaal uitrekenen en verwerken iig wel klusjes waar k ff mee bezig ben
Vanaf morgen nacht kom ik ook weer gezellig meekletsen!
Lis ik moest erg lachen om wat je schreef over de patiënten die verstoppertje willen spelen Straks zijn indd al je patiënten weg, ik zag het helemaal voor me ....
Ik heb net klokje rond geslapen, van gisteravond half 11 tot net half 11. Had t nodig..
Haha, ja t zijn grappenmakers hoor. Maja als ze weg willen, de meeste hebben verlof dus hoeft t niet perse als we verstoppertje doen de meeste verklaarde me al voor gek dat ik in de nacht een spelletje ging doen houdt t leuk toch?
Ja heb er ook liever 4, zit ik meer in me ritme en kom ik ook beter aan slapen toe overdag. Maar maakt niet uit met dit lekkere weer nog deze week vind ik het geen probleem. Serie op tv?
BelleTessa
Geplaatst: 21-04-15 01:53
Ja indd, goede timing voor 2 nachten
Nee Ipad. Ben door al mn series heen, dus even op Netflix iets nieuws zoeken. Hoor goede dingen over Orphan Black, iemand nog een idee? Heb hier helaas Ned 1 2 en 3,meer niet.. erg jammer.
Ik meld me ook weer laatste nachie Hebben jullie goed geslapen, ik wel Tot nu toe is het hier ook rustig, scheelt dat ze overdag naar buiten zijn geweest in het zonnetje.