Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jolliegirl schreef:Eerlijkheid duurt het langs Dreamy..
Ikvind dat je zulke dingen gewoon moet melden.. Zij moeten ook vervanging kunnen zoeken..en jij hoort tujd te krijgen.
Cer schreef:Ik vind het overigens ook suf dat je geen sollicitaties door kunt geven die van voor de aangegeven 'periode' zijn. Ik ben vanaf 11 april sollplichting (geen idee waarom die datum) maar ben vanaf eind mrt aan t solliciteren.. dat zou ik ook wel graag kenbaar willen maken..
Dimple schreef:Ik hoefde niet te solliciteren maar vond toch een leuke functie. De gok genomen, vrij snel uitgenodigd en op gesprek geweest.
Nou wat een aanfluiting, vond ikZal het kort omschrijven en ben benieuwd naar jullie mening.
Ruim 10 min van te voren aanwezig. Na ruim 5 minuten werd ik pas gemeld bij de persoon waar ik gesprek mee had. Er werd met pas op het laatste nippertje koffie of thee aangeboden. Dames bij de administratie kletsen er vrolijk op los over klanten etc..
In het gesprek werden we 2x gestoord. 1x omdat een kindje zijn tante een kusje wilde geven (was toevallig in de buurt.........) en de 2e x door de klusjesman die zijn spullen daar had liggen.
Vragen stellen waar ik uitgebreid in mijn brief over had gesproken. Dat kan gebeuren, maar refereer dan aan de brief en stel geen vragen in het wilde westen.
Dat en nog een aantal andere persoonlijke factoren zorgden er voor dat ik daar dus niet zou willen werken. Het kwam zo onprofessioneel over. Ik ben daar niet zo goed in.......
Jammer want het is beste een grote organisatie en leek me echt leuk!