Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LimaMambo schreef:ik heb nog erk.. maar moet er wel weg.. maar pas op t moment dat ik ander werk heb dus dat scheelt wel
maar ik wil dus werken onder dezelfde dagen die ik nu werk.. 32 uur en dan van dinsdag tot vrijdag en eens in de zoveeltijd op zaterdag is geen probleem dus maandag vaste vrije dag.. dit omdat ik daar andere dingen op plan die ik de rest vd week niet kan doen
maar dat is MOEILIJK te vinden![]()
dacht dus iets gevonden te hebben.. is dat van 30 tot 35 uur.. verdeeld over 5 dagen
schiet niet op dus..
ik zoek gewoon verder..
Born2BCrazy schreef:LimaMambo schreef:ik heb nog erk.. maar moet er wel weg.. maar pas op t moment dat ik ander werk heb dus dat scheelt wel
maar ik wil dus werken onder dezelfde dagen die ik nu werk.. 32 uur en dan van dinsdag tot vrijdag en eens in de zoveeltijd op zaterdag is geen probleem dus maandag vaste vrije dag.. dit omdat ik daar andere dingen op plan die ik de rest vd week niet kan doen
maar dat is MOEILIJK te vinden![]()
dacht dus iets gevonden te hebben.. is dat van 30 tot 35 uur.. verdeeld over 5 dagen
schiet niet op dus..
ik zoek gewoon verder..
Misschien toch andersom redeneren?
barbara28 schreef:DeSa, gefelicieteerd!
Ik heb gisteren mijn tweede gesprek gehad. Erg leuk! ik was niet zo enthousiast na mijn eerste gesprek, maar na gisteren ben ik een stuk enthousiaster!
Ik zit nu alleen behoorlijk in twijfel! Ik hoor vanmiddag, uiterlijk morgen of ik het word. Er is nog 1 andere kandidaat.Eigenlijk komt het iets te vroeg. Ik heb hier mijn ontslagbrief nog niet ontvangen, die krijg ik met een week of 2. En kan dan ook geen aanspraak maken op mijn oprotpremie. Net met mijn baas overlegd en die zegt, aan HR voorleggen wat het ze waard is als jij nu deze week ontslag neemt… Lastig hoor!
De oprotpremie zal gaan in het ongunstigste geval om 2000 netto. In het meest positieve geval 4500 euro netto. Best een lekker bedrag. Bovendien zal ik waarschijnlijk februari vrijgesteld worden van werk en nog wel even doorbetaald krijgen.. Lastig hoor..
Cowgirl schreef:Zojuist nog een afwijzing binnen. Het is gewoon niet te geloven.
Ik weet het niet meer hoor.![]()
![]()
![]()
Iemand nog op zoek naar een leuke fjord en een bejaarde haflinger.?