Ronaa94 schreef:Zo, na een week vrij mag ik de 2e periode gelijk beginnen met een dag van half 9 tot half 6:=
Welkom Debbie
Jij ook al zo'n poedersuiker, tik em aan!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
DewiRox schreef:Bij ons zijn er best al wat gestopt/overgestapt naar een andere studie. Ik ben zelf aan het denken/kijken/informeren of ik misschien als ik mijn P haal, over kan naar de universitaire studie. Ik had namelijk gehoopt dat iedereen wat serieuzer/fanatieker zou zijn, maar dat vind ik nog best heel erg tegenvallen en daar kan ik mij soms ook best een beetje aan ergeren. Heb het idee dat daardoor het niveau ook gewoon niet zo hoog ligt, terwijl ik het wel erg interessant vind allemaal.
Ik heb morgen van 9 tot 5, eigenlijk zo'n beetje de hele aankomende 3 weken.
Debbels schreef:DewiRox schreef:Bij ons zijn er best al wat gestopt/overgestapt naar een andere studie. Ik ben zelf aan het denken/kijken/informeren of ik misschien als ik mijn P haal, over kan naar de universitaire studie. Ik had namelijk gehoopt dat iedereen wat serieuzer/fanatieker zou zijn, maar dat vind ik nog best heel erg tegenvallen en daar kan ik mij soms ook best een beetje aan ergeren. Heb het idee dat daardoor het niveau ook gewoon niet zo hoog ligt, terwijl ik het wel erg interessant vind allemaal.
Ik heb morgen van 9 tot 5, eigenlijk zo'n beetje de hele aankomende 3 weken.
Dat heb ik ook! Wil niet naar de Uni, maar het niveau tot nu toe.. Komt vooral omdat ik vorig jaar al scheikunde en biologie heb gehad en van de havo kom, tegenover veel die van het vmbo -> mbo komen en hebben nog nooit iets met scheikunde/biologie gehad. Het niveauverschil is daardoor zo groot.. Kunnen zij ook niks aan doen, maar het is voor beide partijen wel vervelend.Ik heb overigens niks tegen mensen die van het (v)mbo komen, en het is dan ook absoluut niet mijn bedoeling om iemand hiermee te beledigen.

Mijn 6,4 van voortgangstoets is na de officiele normering naar 6,7!! gegaan haha
Heb nu officieel 13 van de 13 studiepunten binnen
Merk nu wel dat deze periode toch wel lastig gaat worden met chemisch rekenen en engels.. juk haha