Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Polly schreef:Nee maar het is wel iets wat sociaal weggedrag genoemd word.
Je zegt het zelf al, als het druk is en er is geen ruimte moet je het zelf oplossen maar zoals ik het begrijp was de ruimte er nu wel, kleine moeite dan toch? Misschien vond deze bestuurder het wel heel lastig om in te voegen, had ie net 3 dgn zn rijbewijs en zag dat jij wel de ruimte had maar niet ging.
kimberly1995 schreef:Had daarstraks een middelvinger te pakken van een mede weggebruiker. Hij vond dat ik naar links moest om hem ruimte te geven in te voegen. Balen voor hem dat dat geen regel is en dat ik inschatte dat hij makkelijk achter me in kon voegen.. Toen reed hij bijna mn achterkant eraf en middelvingerwerk. I was like: wtf?
Polly schreef:Maar snap je de strekking van mijn bericht dat de manier waarop jij je berichtje schreef mijn reacties opriep? Natuurlijk gaat je eigen veiligheid voor maar zo omschreef je het niet, het kwam op mij over alsof je gewoon geen zin had om naar links te gaan, dat is ook de reden dat ik het "aso" vond. Zoals je het nu omschrijft zie ik het meer als een situatie waarin je wat moeite hebt gehad met het verdelen van je aandacht. Dat is vervelend maar niet onoverkomelijk en zeker voor een beginnend bestuurder als jij zal het een van de vele leermomenten zijn waar je mee te maken zal gaan krijgen. Ik hoop alleen dat je het ook als leermoment ziet en op een dergelijk moment je hand eens opsteekt naar de 'tegenpartij' ipv meteen op de hoogste kast te gaan zittenmet een vriendelijke verontschuldigende zwaai kom je veel verder
Gelukkig kon je remmen voor de hond, maar ook heel gelukkig dat de baas beter op zn dochter let dan op de hond.