Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
joyce2 schreef:Lovepaints schreef:Joyce: daar moet je aan wennen, komt helaas vaak voor. Maar ik begrijp dat ook niet. Ik ben bezig met een bestelling en wil wat informatie over lengte enzo en krijg geen antwoord, nemen de telefoon niet op en geen email terug, ongelooflijk toch. Ik ben toch een klant! En zo kan ik dan ook niet leveren. Ik bestel ook in Duitsland want daar hebben ze net weer andere artikelen en daarmee verloopt het ook zo moeizaam. Ik wil geld uitgeven en dat gaat niet, begrijp er niets van.
Sterkte met jouw bestelling; ik hoop dat je het helemaal compleet krijgt.
Ik kreeg vanochtend idd het antwoord dat er niet nageleverd word en ik volgende keer maar weer opnieuw moet proberen te bestellen. De halsband die niet geleverd was (voor onze pup die we volgende week ophalen), moest ik maar gewoon van de totaalprijs afhalen, die kwam ook niet meer, moest ik ook maar opnieuw bestellen. Dan zit ik dus met een riem zonder halsband, grrr...
Ik heb ook van een hele hoop leveranciers nooit antwoord op mail of telefoontjes gehad, echt belachelijk! Er zijn echt maar weinig bedrijven die vriendelijk zijn en service bieden aan klanten! En idd, opvragen van info over bepaalde producten lijkt praktisch onmogelijk. Dan krijg je reacties waardoor je het idee krijgt dat je totaal debiel bent ofzo...
Maar goed, ik blijf stug volhoudenWel lekker om hier ff frustraties te kunnen uiten, hahaha.