Maar gelukkig denk ik te gaan voor een tomosje o.i.d!
25km, lekker op het fietspad!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

xD danielle_x schreef:Ik heb wel een 45km moet elke dag van Zoetermeer naar Leiden dat is zo'n 26/28 km op een dag dus wil wel ff door kunnen rijden dan
Toen ik mijn theorie ging doen had ik eigenlijk toen ik die afspraak had bedacht dat het toch wel duur was en dus geen scooter ging kopen
Dus geen druk van ik moet het halen, en toen met 6 fout gehaald is nu alweer bijna 9 maanden geleden.
En nu blijkt dat voor school veel makkelijker is met scooter dus dan gaan we praktijk maar even halen!
Je kan het wel een paar maanden (uit mn hoofd 3) reserveren. lovey_ou schreef:xPlayboy schreef:heee , ik word in november 16 dan kan ik toch ook al theorie doen of?
Ja als je 15,5 bent kun je theorie doenMaar ik zou er mee wachten je theorie diploma is 1 jaar geldig en je kan pas praktijk doen als je 16 bent dus dan heb je maar 5 maanden om het te halen..
en ik zag een hele leuke scooter op marktplaat alleen die heeft al 29000 km gelopen , maar hy doet het nog prima . maakt dat uit dan ? hoe zit dat met die km stand ?

vandaag overgeschreven.