Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Harpoon schreef:Wow wat een posts!
Fijn dat je zo'n uitgebreide reactie hebt geplaatst Carrera! Ik denk dat veel mensen daar wel iets aan hebben. Ik zal je even een PB sturen!
Alleen weet ik niet wat dropbox is..
Is dat voor op je laptop of op je mobiel?
Nu maar even paardje terug op het weiland zetten, hij staat bij ons op het grasveld buiten het weiland, en dan maar eens omkleden voor fitness.
Ik had trouwens moeite met poepscheppen, omdat het gras zo hoog is.
Heeft iemand daar toevallig een tip voor..?
Morgen mijn SE Duits. Eerste SE van mijn tentamenweek. Ik wil minimaal een 9 halen.

Carrera97 schreef:Graag gedaan meiden. Mochten jullie vragen hebben, uitleg nodig hebben of ervaringen willen weten, nogmaals dat mag per pb.
Van diegene die mijn samenvattingen willen, kunnen jullie een pb sturen met jullie e-mail en de methode waar jullie uit werken?
Of als er binnenkort een dropbox gemaakt is door 1 van jullie, dat jullie mij daar aan toevoegen dat ik ze daar in zet?
. Carrera97 , ik zal graag je samenvattingen willen.
Moet ik je een PB sturen met mijn e-mailadres? Of maken we samen een dropbox aan? Harpoon schreef:Wow wat een posts!
Fijn dat je zo'n uitgebreide reactie hebt geplaatst Carrera! Ik denk dat veel mensen daar wel iets aan hebben. Ik zal je even een PB sturen!
Alleen weet ik niet wat dropbox is..
Is dat voor op je laptop of op je mobiel?
Nu maar even paardje terug op het weiland zetten, hij staat bij ons op het grasveld buiten het weiland, en dan maar eens omkleden voor fitness.
Ik had trouwens moeite met poepscheppen, omdat het gras zo hoog is.
Heeft iemand daar toevallig een tip voor..?
Morgen mijn SE Duits. Eerste SE van mijn tentamenweek. Ik wil minimaal een 9 halen.
Is naar mijn idee ook makkelijker in gebruik dan dropbox.
Harpoon schreef:Oh mijn god.
Ik schijt hem hier echt nu.
Ik zag op NOS een artikel over terreurclowns met een filmpje.
Nou, in het filmpje was helemaal niet zo veel te zien, enkele beelden van zo'n clown.
Maar bah.. Ik ben zo bang voor clowns! Nog meer mensen hier?..
Harpoon schreef:Oh mijn god.
Ik schijt hem hier echt nu.
Ik zag op NOS een artikel over terreurclowns met een filmpje.
Nou, in het filmpje was helemaal niet zo veel te zien, enkele beelden van zo'n clown.
Maar bah.. Ik ben zo bang voor clowns! Nog meer mensen hier?..