Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Waar betaal je alles dan van ?
Waarom niet? 
Destination schreef:Ik vind geschiedenis examens zo poedersuiker, als ik er naar kijk snap ik het, maar vervolgens kan ik het antwoord niet zelf verzinnen
Ik ga een paar dagen naar Londen samen met mijn vader. Volgend jaar ga ik waarschijnlijk nog een keer, aangezien ik dan pas mijn diploma heb gehaald.
Vanuit school is ook een examenreis georganiseerd, een paar dagen zuipen op Terschelling. Mij niet gezien
haha Ghostattack schreef:Destination schreef:Ik vind geschiedenis examens zo poedersuiker, als ik er naar kijk snap ik het, maar vervolgens kan ik het antwoord niet zelf verzinnen
Ik ga een paar dagen naar Londen samen met mijn vader. Volgend jaar ga ik waarschijnlijk nog een keer, aangezien ik dan pas mijn diploma heb gehaald.
Vanuit school is ook een examenreis georganiseerd, een paar dagen zuipen op Terschelling. Mij niet gezien
He, ik ga met mijn moeder een paar dagen naar Londenhaha
Destination schreef:Ghostattack schreef:He, ik ga met mijn moeder een paar dagen naar Londenhaha
Ook van 6 t/m 9 juni?

Ghostattack schreef:Destination schreef:Ik vind geschiedenis examens zo poedersuiker, als ik er naar kijk snap ik het, maar vervolgens kan ik het antwoord niet zelf verzinnen
He, ik ga met mijn moeder een paar dagen naar Londenhaha