Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Hasiinaaax schreef:Nou bij mij slaat de stress een beetje toe.. Ik moet nog beginnen en begin met scheikunde. Ik heb alleen echt totaal geen idee waar en hoe ik moet beginnen. Leren jullie ook echt uit het boek of is alleen samengevat doornemen en examens maken ook voldoende?

Saaaash schreef:Lang niet op bokt geweest, nu toch weer wel.
Heb de laatste berichten terug gelezen. Ik heb mij laten vertellen dat als er een kader om de tekst staat het relevant is voor de vraag anders is het slechts een anekdote oid. Natuurlijk wel altijd lezen, maar je vindt het antwoord er niet in zonder kader...
ivda schreef:Zo zeg, ik heb een weekend lang lyceo examentraining erop zitten, en moet zeggen dat dat toch wel echt goed hielp! Begrijpbaar boek, en goede docent die extra uitlegde. daar heb ik dit weekend 16 uur aan gezeten, dus vind ik het voor scheikunde wel even genoeg tot vrijdag
Ben nu bezig met examenbundels doorspritten voor M&o, Natuurkunde en Bio. Ik ga vrijdag ook naar Bodyworlds, hopen dat dat ook nog een beetje meehelpt
Vrijdag stunt gehad, thema Oranje. Was wel leuk, alle leraren moesten oud hollandse spelletjes doen, en daarna watergevecht en bbq gehad

Mies schreef:ivda schreef:Zo zeg, ik heb een weekend lang lyceo examentraining erop zitten, en moet zeggen dat dat toch wel echt goed hielp! Begrijpbaar boek, en goede docent die extra uitlegde. daar heb ik dit weekend 16 uur aan gezeten, dus vind ik het voor scheikunde wel even genoeg tot vrijdag
Ben nu bezig met examenbundels doorspritten voor M&o, Natuurkunde en Bio. Ik ga vrijdag ook naar Bodyworlds, hopen dat dat ook nog een beetje meehelpt
Vrijdag stunt gehad, thema Oranje. Was wel leuk, alle leraren moesten oud hollandse spelletjes doen, en daarna watergevecht en bbq gehad
Ik had vorig weekend een examentraining in Leiden gehad. Hielp ook super! Ik zat met twee meiden die ook oranje hadden bij examenstunt misschien ken je ze wel.
irisloove schreef:ik heb kunstgeschiedenis!
Ik heb alle beeldende begrippen op clipcards gezet (alles over vorm, kleur, voorstelling, alles!)
En de stromingen uit het kunst op niveau boek ga ik samenvatten.
Daarna wil ik nog 1/2 examens maken.
_Dominique schreef:Iemand die mij met Wiskunde A kan helpen?
Hoe je in hemels naam een geschikt venster moet vinden bij het tekenen van een lijn in de GR
de Xmax en de Ymax etc..
Ik gok altijd maar wat tijdens de SE's en bij het laatste SE lukte het maar niet..
Duijfje schreef:Of zoom fit!
Die optie is er ook en dan komt het goed in je scherm!