Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Courses schreef:Ik heb 3 jaar lang m'n MBO reizen zelf moeten betalen .. 260 per maand. Word je ook niet gelukkig van. Ben nu druk een kamer aan het zoeken in Utrecht echter is dat niet zo makkelijk.
staat heel veel op!
Birgit__ schreef:Iemand hier ervaring met pfeiffer? Ik ben de laatste tijd heel erg moe en daarom had ik maandag bloed af laten nemen. Vandaag gebeld en nu blijk ik pfeiffer te hebben... Weet nog niet in welke gradatie, daarvoor moet ik vrijdag weer bellen..
Na vandaag nog 2 daagjes en dan vakantie
Birgit__ schreef:Iemand hier ervaring met pfeiffer? Ik ben de laatste tijd heel erg moe en daarom had ik maandag bloed af laten nemen. Vandaag gebeld en nu blijk ik pfeiffer te hebben... Weet nog niet in welke gradatie, daarvoor moet ik vrijdag weer bellen..
Na vandaag nog 2 daagjes en dan vakantie

*echt geen zin* 

Zou wel in het evaluatie verslag zetten dat je niet gecharmeerd was van het gedrag van groepsgenoot C en dat hij nog even aan zijn sociale skills mag werken. Wat asociaal zeg.. Hoe oud is die gozer? Ongelooflijk dat iemand dat doet. Zou niemand in mijn klas kunnen bedenken die dat zou doen, of ik moet ze nou echt heel verkeerd inschatten..
Ik ren en vlieg overal heen en 1 januari heb ik gewoon 2 deadlines van verslagen staan
Echt ik moet ZO VEEL nog zien te doen voor de vakantie afgelopen is.. Wij moesten eigenlijk ook filmen maar we gaan het lekker na de vakantie doen, want het is gewoon onmogelijk om met 5 mensen allemaal tegelijk af te spreken.
Halleluja. Ik ben er elke dag mee bezig.
Net wel een stukje begonnen aan de montage maar daar had ik halverwege ook niet veel zin meer in