Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Maddox schreef:Ik vind dat hogescholen en universiteiten ook wat mogen doen aan hun voorlichting: sommige opleidingen leiden je op om te werken in sectoren waar weinig werkgelegenheid is. Dus "gouden bergen" beloven vind ik 'not done'.
..Maar ja, het gebeurt.
Born2BCrazy schreef:Ja, maar als net 17 bent, denk je daar nog niet zo over na helaas
barbara28 schreef:Zit even met een dilemma. Zoals ik eerder in het topic melde, ben ik ontslagen. Ik ga nu maandag ergens op 2e gesprek. Maar..zit nu in dubio. Als ik hier tot het einde blijf (ongeveer april 2011), krijg ik een ontslagvergoeding mee. Die is netto ongeveer 2000 euro. Niet heel veel, maar wel een lekker bedrag. Zouden jullie afwachten tot je echt weg bent en je vergoeding meenemen. Of nu een nieuwe baan aanpakken als er iets op je pad komt, ook al is het niet helemaal wat je zoekt?
_Jessie schreef:He dramaQueen wij kunnen elkaar de hand schudden
Ik word 21, net afgestudeerd in de grafische sector en aan het werk in een spoelkeuken :d
haha grappig hoe dat gaat.
Ook hier geen vorderingen. Van de Anne Frank ook een afwijzing gekregen vandaag. Ze hebben iemand met meer ervaring. Helaas.
En inderdaad ik denk dat ik gewoon lekker 1,5 weer wacht met bellen. Al zou ik er zooo graag wil werken
_Jessie schreef:Waar ga je die opleiding doen Kensha?
Ik wil me denk ik ook meer gaan omscholen tot webdesigner gewoon omdat daar veel meer werk in is
Hier nog steeds geen vorderingen op werk gebied helaas.