. Ik ben trouwens niet echt zenuwachtig meer, ik weet vrijwel zeker dat ik gezakt ben..
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

. Ik ben trouwens niet echt zenuwachtig meer, ik weet vrijwel zeker dat ik gezakt ben..

. Vorig jaar had ik ook al havo-examen gedaan, ging zo relaxt. En dit jaar was daar weining van terug te vinden, vergat ook te eten enzo.
, kheb alleen geen idee wanneer ik naar school moet!Niseyra schreef:Echt? Hoezo weet je dat zeker dan? Wel balen..
Bij mij hangt het heel erg van mn pws af..

. 
.
Shannie schreef:Niseyra schreef:Echt? Hoezo weet je dat zeker dan? Wel balen..
Bij mij hangt het heel erg van mn pws af..
heh hoe kan dat nou?? Als je pws onvoldoende was mocht je toch al helemaal geen examen doen??
Annelous schreef:ik had mijn pws ook onvoldoende toen MOEST ik hem voor 1 juni ingeleverd hebben anders kreeg ik geen diploma of certificaten, maar dat zou op elke school wel verschillend zijn, Is er al een nieuw topic?
Annelous schreef:Tja.. en zie dan maar eens die 2 dromen te analyserenhhaha dat onrustig slapen heb ik ook, 2 dagen terug gedroomt dat ik geslaagd was, was zo ontzettend blij toen ik wakker werd, maar vannacht gedroomt dat ik 3 tiende te weinig had voor bio en dus gezakt was, zo spannend!
ben echt benieuwd wie er hier allemaal slaagt (hoopt iedereen natuurlijk)
Ik hoop natuurlijk ook dat iedereen slaagt 
roxiie schreef:Dat had ik nou ook.Ik fietste die dinsdag ( voor t examen NL) naar mn pony en dacht, als ik maar niet met haar val. 1 x raden wat er op buitenrit gebeurde. M'n pony ging gestrekt en ik lag dr onder en aangezien ik vorig jaar met zo'n zelfde ongeval mn been kapot had kneep ik m wel ff
Citaat:Maar gelukkig niets aan over gehouden?
, Gizmo helemaal niks gelukkig 
Citaat:Wij worden donderdag tussen 16.00 en 19.00 gebeld. Vrijdag moeten we om 13.30 de voorlopige cijfer lijsten ophalen.
Ik kan echt niet wachten tot dond, dan weet ik t ook zeker..
Citaat:Wat is dr dan voorlopig aan de cijfer lijsten als de normering bekend is, zijn de cijfers toch ook definiteief??

Topics kun je trouwens vinden door rechtsboven boven de balk op 'eigen berichten' te duwen. (voor het geval je dat nog niet wist
)