Heb even rond gekeken, maar standjes en vacatures voor mijn sector waren er toch niet. Dus daar was ik snel uitgekeken, had nog wel wat goodies megenomen
Pennen, stressballetje, foldertjes enzo. Daarna naar boven om even m'n CV te laten controleren. Wat blijkt mijn brief en CV zijn gewoon super netjes, dus daar kan het niet aan liggen als ik wordt afgewezen
Altijd goed om te horen. Daarna nog even voor de gein een competentietest gedaan (of ik die nog niet genoeg gedaan heb de afgelopen 7 jaar op school
maar agja blijft grappig).
.
. Zo saai en inspiratieloos en dat heb ik dus ook met mijn eigen brieven. Ik zou niet weten hoe ik dat zou moeten veranderen.
Probeer een draai te geven aan je brief dat werkgevers nieuwsgierig worden naar wat je gedaan hebt of je waarom juist daar wil werken. Echt goeie tips heb ik niet om je brief aantrekkelijk te maken, ik had er zelf ook de grootste moeite mee. Zorg er wel voor dat je cv keurig op orde is en duidelijk laat zien wat je kan en wat je gedaan hebt. Dit is vaak de reden waarom werkgevers je besluiten wel of niet uit te nodigen.
, da's niet uitdagend genoeg voor mij. Maar toen begon hij over de erg snelle en expansieve groei en daaruit voortkomende problemen, dat lijkt er meer op
.
heb er zin in