Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Margoooo schreef:Hier gaat alles lekker z'n gangetje, afgelopen week iets teveel student geweest dus mag er nu weer even tegen aan!
Iedereen die moet leren: succes en jullie kunnen het!
Ik ben trouwens sinds maandag secretaris van de commissie die een weekend organiseert voor eerstejaars van onze studievereniging! Weet nog niet precies hoe of wat maar heb er zin in
M_ariskaa schreef:Wow vind dit echt slecht van mijn school..
Dacht dat ik een herkansing had voor een tentamen, had een 5,3 , bleken mijn punten verkeerd opgeteld! Kwam ik toevallig achter bij de inzage. Dit gemeld en het cijfer is gewijzigd naar een 5,5 , oftewel geen herkansing meer!! Zo blij dus dat ik naar de inzage was geweest, tentamen was vreselijk moeilijk en zag al enorm op tegen de herkansing. Nu kan je zeggen dat dat kan gebeuren, maar ik heb nog 3 klasgenoten waarbij dit is gebeurd en waarbij er verschil zat tussen herkansen of niet.. Die hadden dus ook onterecht een onvoldoende..
suus_pepper schreef:Mazzel zeg!
Ik heb tot nu toe geen herkansing gehad, maar het loont echt om te kijken als je die wel hebt volgens mij! Je kunt ook meteen kijken wat je fout hebt gedaan en dit extra bestuderen.
Hebben jullie trouwens ook zo'n hekel aan samenvattingen maken? Ik heb nu 2 vakken waar ik echt super veel theorie bij heb, waarvan 1 psychologisch (heb ik helemaal niks mee) nu moet ik dit allemaal doorwerken en samenvatten want ik heb over 2 weken tentamens. En ik moet ook nog Engels leren..
Marieke1495 schreef:suus_pepper schreef:Mazzel zeg!
Ik heb tot nu toe geen herkansing gehad, maar het loont echt om te kijken als je die wel hebt volgens mij! Je kunt ook meteen kijken wat je fout hebt gedaan en dit extra bestuderen.
Hebben jullie trouwens ook zo'n hekel aan samenvattingen maken? Ik heb nu 2 vakken waar ik echt super veel theorie bij heb, waarvan 1 psychologisch (heb ik helemaal niks mee) nu moet ik dit allemaal doorwerken en samenvatten want ik heb over 2 weken tentamens. En ik moet ook nog Engels leren..
ik merk wel dat ik hier beter in wordt, en vat ook altijd het goede samen wat op de tentamens komt. Geluk denk ik
domixXx schreef:Marieke1495 van klas ruilen? Bij mij mogen sommige best een schop onder de kont krijgen tijdens de lessen
suus_pepper schreef:We zijn nu bezig met een project en nu moet ik kwalitatieve en kwantitatieve gegevens opzoeken over logiesverstrekkingen. Wat is dat moeilijk zeg! Ik ben nu al 2,5 uur aan het zoeken en heb nog niet echt gevonden wat ik zoek..