Ja ik heb nu idd wel linkjes, maar dan snapt ie t weer niet met uploaden
Mag ik vandaag alleen de teksten met wat extra dingetjes doen? Dan doe ik binnenkort de fotos er wel even bijvoegen op blz 2 ofzo? Want die schiet ECHT niet op :S
Magrathea
Geplaatst door de TopicStarter: 17-02-12 00:14
Ah joh we overleven het ook wel een nachtje zonder topic Moeten we alleen niet teveel meer hierin spammen
Maar waarom quote je niet gewoon alle pb's en zet je ze onder elkaar? Als het dan niet werkt kan je het altijd nog wijzigen
je moet gewoon liever zijn tegen je internet Misschien moet je hem eens lief aankijken of hij alsjeblieft mee wil werken xD Misschien is ie wel depressief.
_AB_
Geplaatst: 17-02-12 00:29
Ow, Lynn, de knuffelbeesten heten nu Kobus en Duif! En we hebben vandaag en gisteren mss teveel op t internet gemopperd idd
Zeg, dames... jullie kunnen toch ook best zelf een nieuw topic openen?
_AB_
Geplaatst: 17-02-12 00:35
Ja, daar kwam buurman mee. Kon niks bedenken. Dus toen bedacht n vriendin Truus en buurman bedacht Duif. En toen werd t duif. De neushoorn vonden we typisch een Kobus
Ik heb de dingen om n nieuw topic te openen, maar bijna geen werkend internet. Vandaar k dat morgen ochtend wilde doen! Mag dat?
1234
Geplaatst: 17-02-12 00:35
Zoals je hierboven leest, zijn we daarmee bezig, maar t lukte niet zo bij degene die em zou openen en die alle verhaaltjes heeft voor in de OP is het daarom goed als er morgen(ochtend) een nieuw topic komt? Nu gaat toch iedereen slapen.