Pecco_Myrthe schreef:Haha rondje om de renbaan.. Dat zit ik laatst nog te zeggen dat ze dat wel zullen gaan doen
Rennen?
Rondje rennbaan?
Bestel voor mij maar vast een paar nieuwe knieen.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Pecco_Myrthe schreef:Haha rondje om de renbaan.. Dat zit ik laatst nog te zeggen dat ze dat wel zullen gaan doen
Ramona_T schreef:Pecco_Myrthe schreef:Haha rondje om de renbaan.. Dat zit ik laatst nog te zeggen dat ze dat wel zullen gaan doen
Rennen?![]()
Rondje rennbaan?![]()
Paula1990 schreef:Ramona_T schreef:Rennen?![]()
Rondje rennbaan?![]()
Sorry hoor maar als je dat al niet aankunt wat doe je dan op Deurne :S ??
Dat is kei hard werken hoor in de paarden dan stelt een rondje renbaan geen ene flikker voor!
Daani schreef:@ Dioxide: ga jij overigens wel naar de introductieweek? Omdat je al in jaar 2 begint weet ik zo niet of het dan ook verplicht is.
Hahaha 
Ben ook op de intake dag geweest samen met Wjerbo_en_ik.
Dat wordt nog wat
Achja komt vast wel goed!
Gesprekje was makkelijk. Tja Deurne is al 8 jaar mijn droom
Dat was volgens mij genoeg om te zeggen
En mijn advies was goed dus...

Pecco_Myrthe schreef:Maar is dat voor iedere opleiding die kennismakingsdag? Of alleen voor Horse & Health?
Heb er echt al wel zin in
Pecco_Myrthe schreef:Wat gaat er gebeuren in de introductie week??
Of is dat voor iedere opleiding anders?
als je van sport bent doe je tussendoor ook rijden en moet je s'ochtends de stal van je paard mesten. Verder hadden wij dat je bezig was met pap (programma eigen paard). Ook waren we 1 avond naar De Koets gegaan in Deurne centrum, wat wel gezellig was. En oja bedenk ik me nu ineens
wij hadden toen ook nog iets gedaan voor het goede doel. Dit was voor een manege ofzoiets, weet niet meer precies. Ik heb die dag gewoon afval van straat moete nhalen

Maar het duurd ook nog wel even haha
Ga me er nu nog niet druk over maken.