Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
dynara schreef:ik zoek een stage plek waar ze ook keuringsklaar doen maken,...
omdat er niet echt iets in mijn buurt is ben ik een beetje laat, met stage lopen ect.
uh het bedrijf moet wel gekeurd zijn door Aequor en het liefst in de buurt van venray (limburg) omdat ik in vredepeel woon.
Maar het moet wel een stageplek zijn waar ik niet alleen stallen hoeft uit te mesten, of alleen hoef op te zadelen je weet denk zelf wel een beetje hoe ik dat bedoel denk ik...
zodien het verder is wil ik wel intern zitten, maar wel de mogelijkheid om mijn paard mee te nemen.
mvg Dynara
liever een PB sture ofzo
1234 schreef:Ik ben alvast aan het rondkijken voor plekken waar ik in het komende schooljaar stage zou kunnen lopen.
Ik ga in september 2010 beginnen met de opleiding HBO Pedagogiek,
en ik wil graag in of rond Den Haag stage gaan lopen/ in de zomervakantie alvast een paar weken gaan helpen of in ieder geval meekijken,
op een zorgboerderij/boerderij waar equitherapie wordt gebruikt/ of iets in de richting van kinderopvang.
Ik wil dit dus graag in of rond Den Haag doen, maar ik ben via internet nog niet erg ver gekomen.
Ik heb ook al gekeken bij Zorgboeren.nl , maar daar zijn alleen maar boerderijen met landbouw, en niet met dieren.
Ik wil namelijk waarschijnlijk als minor bij deze opleiding, gaan kiezen voor de richting van Equitherapie, en daar dus alvast wat ervaring mee opdoen.
Maar ik was dus benieuwd of jullie nog leuke stageplekken zouden weten!
jodi schreef:Citaat:ik kan ook 'buiten' werken maar dat is meer het begeleiden van de clienten bij hun werk en dit heeft verder geen therapeutische waarde.
Ik dacht dat een heel groot deel van de therapeutische waarde van zorgboerderijen nu juist in het werk lagen.
Fammiie_x schreef:Iemand die een leuk bedrijf weet voor schapenstage?
Dit mag ook in Engeland zijn!
Het met Aequor goedgekeurd zijn