Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

miep1979 schreef:Dus nu gaan ze je screenen bij huidige baas? Mag dat eigenlijk wel?

Net een soort spelshow, op de bank weet je alle antwoorden, maar als je er eenmaal zit....
. Echt, hoe meer je vertelt, hoe meer men een indruk van je kan maken, niks geeft een slechtere indruk dan daar te zitten met een gezicht van "goh, dat ga ik lekker niet vertellen". Als je inderdaad eigenwijs bent, nou leuk, zeg dat dan
. Ik zeg ook altijd van mezelf dat ik enorm impulsief ben, maar dat is zo en dat kan ik niet veranderen. En het speelt zowel in mijn voor- als in mijn nadeel.
.
Deze baan wil ik echt zo graag hebben en past ook helemaal bij mij! Ik ga er dus maandag achteraan bellen, ik hoop echt dat het wat wordt! Ik ben al bekend bij de organisatie dus dat scheelt natuurlijk weer
)
Citaat:Na ruim twee jaar hard werken vind ik de tijd rijp voor een nieuwe uitdaging.
Ik zou verwijzingen naar je oude functie zoveel mogelijk weglaten en je vooral richten op waarom je bij hun aan de slag wilt. Citaat:De onderlinge sfeer tussen de collega’s en de manier van werken sprak mij meteen aan.
Citaat:Mijn creativiteit maakt mijn ontwerpen bijzonder en uniek, betrokken bij de omgeving en verbonden met mensen. Door mij gemaakte presentaties, zowel mondeling als op papier, zijn creatief, professioneel en hebben een eigen inbreng, waarbij de uitstraling van het bedrijf altijd voorop blijft staan.
Ik zou dit en de volgende alinea in één stoppen, zodat de structuur van je brief mooi helder worst. Citaat:Ik zie uw uitnodiging voor een gesprek met veel plezier tegemoet en kijk uit naar de kans mijn enthousiasme over deze baan verder toe te lichten.
Zo'n brief blijft natuurlijk persoonlijk, en ik vind je brief sowieso wel goed omdat je duidelijk uitlegt wat jouw werk bijzonder maakt. Ik zou alleen de structuur nog wat strakker maken. rijoyco schreef:Hey wat goed! Salaris vind ik altijd zon moeilijk punt! Ik hoop dat je snel wat hoort! Wat voor een baan was het precies?
Groot bedrijf dus veel doorgroei mogelijkheden, 13e maand, winstuitkering, flexibele tijden tussen 7 en 10 beginnen.
Daarbij zetten ze meestal in de vacature een salarisindicatie, bij deze zit ik precies tussen hun min/max. Dus ik wacht donderdag af