Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Nog 2 weekjes en dan rest van jaar op ok.. Zal wel wennen zijn hoor, iedere dag weerken en ook nog precies aanvoelen wat goed is en wat niet.. 

maar het valt nog mee, denk dat het straks veel erger wordt.

Bij ons moeten leerlingen eigenlijk iedere ochtend aan de collega's van die dag vertellen wat hun leerdoelen zijn van die dag. Als ze dus een dag alles alleen willen omlopen moeten ze dat dus ook duidelijk aangeven. Ik moet wel zeggen dat sommige collega's daar makkelijker mee omgaan dan anderen, maar het is ook moeilijk hoor om niets te mogen doen terwijl het zo makkelijk is om snel even iets te doen. Ik ga gewoon op een kruk zitten kijken of gezellig met de anesthesie-ass. kletsen
Leuk dat het verder allemaal zo goed met jullie gaat! Wij hebben net te horen gekregen dat 1 van de twee leerlingen die straks klaar zijn, weg moet ivm te veel personeel. Echt ontzettend jammer. Hoop dat dat bij jullie over een paar jaartjes beter zal gaan! 
Als de arts al staat te springen om te beginnen is het niet altijd even handig om een leerling die echt net begint alles rustig uit te laten zoeken, ook al is dat dan de beste methode om te leren. Komt allemaal vanzelf, straks gaat je begeleider lekker aan de koffie en mag jij mooi alleen omlopen. Ik vond dat echt geweldig, had het idee dat ik al echt wat was
Sommige mensen maakt dat niet veel uit en is het goed, maar bij anderen wordt dat toch niet zo gewaardeerd... Maarja gelukkig bij ons weinig tot geen co's dus assisteren wordt bij ons wel veel gedaan gelukkig.... lijkt me ook een van het leukste.