Idd een goed gevoel, we kunnen het nu overzien
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Ik hoorde iedereen klagen dat ze er niets van snapten en niet wisten wat ze moesten doen maar ik wist het eigenlijk wel vrij goed. Maar ja, nu nog wachten op het echte cijfer 
Die ga ik dus ook maar herkansen. Wou dat ik meer herkansingen had, kan er wel een stuk of 4 extra gebruiken

en wiskunde 5.1... 
Alleen maar extra leerwerk, daar kan ik me niet toe zetten

een goed cijfer voor wiskunde is altijd mooi!

) Heb ik deze toets weer een 3 gehaald. 

Dus dan zou 11 fout inderdaad een 6 zijn

.

T gaat nu net zo lekker samen, we zijn helemaal op elkaar ingespeeld...
Dan ga ik doordeweeks wel keertje heen en weer, en zaterdags blijf ik haar soweizo rijden. De 3/4x in de week wat ik nu doe haal ik dan helaas niet meer denk ik, maargoed, zolang ik haar maar gewoon kan blijven rijden

whahaha _Lorette_ schreef:Ik ben ook erg benieuwd wat de normering voor de luistertoets engels wordt... Ik had 8 fout.
Veel mensen vonden het lastig, dus ik hoop dat het landelijk niet heel goed gemaakt is, dan worden de cijfers wat hoger.
Oliefjuh schreef:Bij mij idem.
Morgen toets van het hele Kind tot burger boekje.

Je moet die samenvatting van de cd rom gebruiken, veel overzichtelijker maar wel de belangrijke(re) punten!
Ben k ff blij dat k alles nog heeerlijk n jaartje voor me uit kan schuiven, toch wel handig dat blijven zitten
Ik ben wel voor meer herkansingen!! wij hebben er 1 per periode..en ongeveer 15 SE's in totaal dus dat is ook niet echt geweldig..