Tink89 schreef:Je kunt ook eens kijken in het onderwijs of de kinderopvang. Genoeg scholen (afhankelijk van de regio he ik wel wat suggesties) die dieren hebben en daar best een onderwijsassistent bij kunnen gebruiken bijvoorbeeld. Of groene kinderopvangen die bbl-trajecten aanbieden. Zou zoiets passend kunnen zijn?
Opzich zou zo'n functie zeker passend zijn, dus suggesties zijn zeker welkom. Als er een opleiding nodig is hangt het een beetje af van hoe en wat. Ik wil ongeveer 2 dagen werken. Studie prima maar ik wil er niet extra opvang voor moeten regelen. Dat is gewoon niet haalbaar op dit moment met onze kinderen. Ik weet dat we daar allemaal niet gelukkig van gaan worden...
heel veel succes met je gesprek!!!
Én ze staan positief tegenover mijn studie, dat was bij andere bedrijven soms ook nog wel een dingetje.
dan morgen.
nog even wachten tot vacatures komt en wie weet.
Ben er onderhand echt wel een beetje klaar mee. Inmiddels ook maar op een aantal vacatures gereageerd die me wel goede cv vulling lijken, maar ik zeker niet voor langere tijd zou willen doen. Ik vind het dan wel lastig om mijn motivatie te verantwoorden, zeker straks in een (eventueel) gesprek.
Volgende week hoor ik of ik door mag naar gespreksronde 2, het zal mij benieuwen.
Door ziekte is het gesprek verplaatst, dus nog even in spanning.
Maar goed ik wil het gesprek wel hebben want ik zit in dubio nog of ik de overstap wel ga maken en dan is het fijn om te weten wat voor voorwaardes er zijn.