Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Albertina71 schreef:pluisje88 schreef:Ik ben nu in het laatste hoofdstuk van de intro. Ik wilde het legendarische level doen maar daar moet je 10 lingots voor hebben en die heb ik niet. Heb er maar 6. Eerst maar met een volgend hoofdstuk beginnen denk ik dan maar. Komt het afronden van die intro later wel
Er is elk uur een 'Free Chest' beschikbaar. Dan komt er een reclame (daar kun je bij weglopen) en dan krijg je Gems. Soms maar 1, soms wel 40 en alles er tusseninAlle beetjes helpen!
pluisje88 schreef:Kun je buiten die leagues iets met die zo doen? Of heb je daar verder weinig aan?
pluisje88 schreef:Thanks! Dat komt wel aardig in de richting met mijn conclusie. Super fijn. Zonder houvast is het gokken en ik begrijp graag dingenik ben niet zo van de multiplegok.
Ben ook nog aan het zoeken met de yo, tu, el enz. Zelfs met de uitleg van de tip erbij wil het er bij mij nog niet in. In de tip beschrijven ze bijvoorbeeld yo=i soy= i am. Maar in een zin schrijven ze dan yo soy…. Dan zou het zijn ik ik ben …
Zelfde als tu en eres dat achter elkaar gebruikt wordt of el en es.
Oké vaag dit. Snap je een beetje wat ik bedoel?
[ [url=m/2Ut2Ro.png]Afbeelding[/url] ]
MissAnnemijn schreef:pluisje88 schreef:Thanks! Dat komt wel aardig in de richting met mijn conclusie. Super fijn. Zonder houvast is het gokken en ik begrijp graag dingenik ben niet zo van de multiplegok.
Ben ook nog aan het zoeken met de yo, tu, el enz. Zelfs met de uitleg van de tip erbij wil het er bij mij nog niet in. In de tip beschrijven ze bijvoorbeeld yo=i soy= i am. Maar in een zin schrijven ze dan yo soy…. Dan zou het zijn ik ik ben …
Zelfde als tu en eres dat achter elkaar gebruikt wordt of el en es.
Oké vaag dit. Snap je een beetje wat ik bedoel?
[ [url=m/2Ut2Ro.png]Afbeelding[/url] ]
Ik loop een beetje achter in het topic, maar hoe kom je bij zo'n uitleg?
MissAnnemijn schreef:Ik loop een beetje achter in het topic, maar hoe kom je bij zo'n uitleg?
JMJ schreef:Op de site duome.eu kun je per taal uitleg en tips krijgen, tevens kun je hier je persoonlijke voortgang en woordenlijst met geluidsfragment per woord inzien.
soesita schreef:JMJ schreef:Op de site duome.eu kun je per taal uitleg en tips krijgen, tevens kun je hier je persoonlijke voortgang en woordenlijst met geluidsfragment per woord inzien.
Die kende ik nog niet. Bedankt voor de link, daar ga ik gebruik van maken.
JMJ schreef:karuna schreef:Hoe doe je dat dat? Ik zou niks met een klas aankunnen nu.teveel beginner en te weinig structuur om tegen anderen te gaan typen.
Via https://schools.duolingo.com/login
Het is ook niet nodig om tegen anderen te typen, je bent docent en hoeft geen leerlingen uit te nodigen, maar als docent heb je wel onbeperkt hartjes.
hier een YT video met uitleg
savieralover schreef:hier gaat het nog lekker maar ben wel er achter gekomen dat ik duolingo toch echt af en toe op de computer moet gaan doen want de japanse tekens zien er op windows net anders uit dan op androidBeetje jammer dit
Annetje schreef:savieralover schreef:hier gaat het nog lekker maar ben wel er achter gekomen dat ik duolingo toch echt af en toe op de computer moet gaan doen want de japanse tekens zien er op windows net anders uit dan op androidBeetje jammer dit
Heb jij alle lessen van het alfabet gedaan? Dat tweede tekentje onderin? Ik heb nu alle letters gehad en dan zijn die woorden toch lastig!Bijna niet te doen. Ik probeer elke dag zo'n lesje te doen, zodat ik de letters ook echt leer lezen, maar dat heeft wat tijd nodig, denk ik. Haha
Ik doe Russisch, dus ik heb ook een ander schrift. Gelukkig lijken veel letters op onze eigen letters.