Snorlex schreef:Ik ben ook echt niet blij met STAP hoor
Mijn tweede bachelor weer oppakken heeft nu echt wat meer haken en ogen. Het ‘inschrijven’ en moeten wachten op goedkeuring vind ik ook erg onprettig. Of je door de inschrijving heen komt bepaalt nu wanneer je begint?
Voor het volgen van daadwerkelijke opleidingen vind ik het echt geen vooruitgang. Voor cursussen/bijscholing is het best leuk, maar voor mijn tweede bachelor ben ik nu echt een stuk ‘slechter’ af.
En stel je haalt voor “de leuk” je E achter B, daar heb ik ook wel mijn twijfels bij (is het STAP daar daadwerkelijk voor bedoeld).
Voor cursussen ook niet. Heb het hier al eerder gepost. Heb een nagelsalon en wil tweemaandelijks een bijscholing doen, ofwel voor een techniek die ik nog niet beheers, ofwel om mijn technieken te verfijnen. Dat doe je dan uiteraard bij de toppers in het vak en dat diende ik weer in bij mijn teruggave. Alleen valt dat nu niet meer onder de geaccrediteerde opleidingen. Dus iedereen kan even een afstandscursusje gaan doen bij de LOI of de NTI, maar het ergens goed gaan leren kan op dit moment nog niet. Ook lekker voor de kwaliteit van de branche.