Bellatrix schreef:Lekker onhandig weer, ik zit blijkbaar aan mijn max betaalverzoeken maar dat begrijp ik niet.
Dit staat er op de site:
[ [url=m/X6ZqzW.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb maar 1 verzoek open staan (9 zijn er betaald), er staat minder dan €500 op (dus ook lang geen 5000).
Dit is natuurlijk heel onhandig...ik werk alleen maar met betaalverzoeken...is veel sneller dan overschrijven...
Ik ben ondertussen een chat begonnen met Knab maar nog geen reactie...
Edit: moet ik reeds betaalde verzoeken verwijderen? Zou dat een optie zijn? Maar dan kan ik die info nergens meer terug vinden??
ik haal ze altijd weg, heeft geen nut ze te laten staan en is sneller te zien wanneer er alleen openstaande blijven staan. KNAB heeft druk op moment, reageren heel laat Probeer het anders eens om er wat weg te halen. Ik heb deze melding nog nooit gehad en heeeeeel veel betaalverzoekjes in een jaar verstuurd.
o en ik denk dat ze bedoelen met kan maar ... x betaald worden, dat dat is als je ... mensen zelfde betaalverzoek stuurt, bv bij crowdfunding, ik neem aan dat bij jou iedere klant zijn eigen (nw aangemaakt) betaalverzoekje krijgt.
Laatst bijgewerkt door speurneusc op 03-07-21 11:00, in het totaal 1 keer bewerkt