Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
brokjes schreef:Zijn hier administratief medewerkers en wat doe je dan de hele dag? Is het leuk?
brokjes schreef:Zijn hier administratief medewerkers en wat doe je dan de hele dag? Is het leuk?
fohadie schreef:Is de omroepcode n de supermarkt bij een winkeldief nog steeds Beatrix, of s het tegenwoordig Willem-Alexander of iets heel anders? Ik weet van zo,n vijftien jaar terug toen mijn vader nog bedrijfsleider was dat ze Beatrix omriepen en er dan de politie werd gebeld.
chantalboes schreef:Maar grijp je dan ook veel in, of is het vooral in de gaten houden? Wat ik tot nu toe lees (wil zelf naar het buitenland gaan en dit echt als vak gaan doen) ben je vooral rond aan het rijden om volken te checken die bij de landbouw staan.
Verder vragen:
Zijn er drukke periode, waar bijv veel honing te halen is of bijen pollen moeten verspreiden.
Hoe goed beschermt je pak, of prikken ze erdoorheen.
Hoe is het 'wereldje', veel mannen/mannelijk of niet?
Kookaburra schreef:Is hier een chauffeur van een touringcar-bus? Bijvoorbeeld voor ritten naar het buitenland.
Hoe blijf je wakker als al je passagiers slapen?
Anne_GTI schreef:Kookaburra schreef:Is hier een chauffeur van een touringcar-bus? Bijvoorbeeld voor ritten naar het buitenland.
Hoe blijf je wakker als al je passagiers slapen?
Ik rijd gewoon OV maar gewoon aan de rijtijdenwet houden. Zorgen dat je goed uitgerust aan de rit begint en blijven eten en drinken.
Ik heb op sommige trajecten ook meer als de helft in slaap. Moet regelmatig mensen wakker maken op het station
Ineke2 schreef:Niks, in elk geval werd ik niet teruggebeld toen ik een paar jaar geleden wilde laten zien dat mijn telefoon een noodknop had en daarmee per ongeluk 112 belde ( maar toen ik dat doorhad hing ik echt heel snel weer op)
Dat roepr trouwens nog wel de volgende vragen bij mij op: Hoelang duurt het gemiddeld voordat er opgenomen word?
Hoeveel mensen zijn er gemiddeld aan het werk bij de telefoon centrale?
chanicha schreef:Bij een keertje gebeurt er niets hoor, denk zomaar 15 tot 20 alleen voor de noodoproepen maar dat was toen ik er werkte.
Er werken best veel mensen bij de Landelijke 112!
Als er ècht wachtenden zijn ging er een soort zwaailicht in de werkruimte maar het werkt meestal best snel.
Alleen de telefoontjes van mensen die niet weten waar ze precies zijn duren langer eer je ze doorzet.
Edit,
Wat ik wel leuk vond was de wand met tekeningen van kinderen waarop ook stond dat ze het nooit meer zullen doen, kon ook niet want papa had de telefoon afgepakt![]()
Bleek van kinderen te zijn die steeds 112 belden en waar de politie op af is gegaan.