Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
En betreft 'speciale' allergeen verzoeken.. lang houdbare (klein) verpakkingen. Bijvoorbeeld kleine pakjes sojamelk, margarine, glutenvrije crackers. Zo hoef je niet veel weg te gooien en zijn de kosten ook nog te doen. Duhelo schreef:ik zou eerder opteren om het buffet normaal te maken, en dan bij reservatie of inchecken aangeven dat er aparte ontbijtjes voorzien kunnen worden voor mensen met intoleranties of allergenen.
Ze kunnen dan bv aangeven welke allergenen ze hebben, en wat ze lekker vinden en zo kan je een ontbijtje op maat voorzien (hiervoor eventueel samenwerken met een andere firma die zoiets kan leveren?)
Zo heb je geen stock die over datum gaat en dus geen verspilling, en richt je toch op een goed en vers ontbijt ipv voorverpakte crackers.
Het enigste dat ik echt heb gemist waren chocoladebroodjes
Vriend werd bijna lyrisch toen hij de nutella potjes ontdekte
Hele lekkere paté
Prijs/kwaliteit was zeker goed.Jildau schreef:Texas02 schreef:Als ik 11 euro moet betalen en er zit echt niets anders in de buurt waar het betaalbaar is, dan ga ik zelf wel even naar de hallo jumbo
Dan is jouw antwoord op haar vraag ook niet relevant omdat je niet tot haar doelgroep behoort.
Ik vind het ontbijt zo ongeveer het leukste van een overnachting in een hotel. :D Als ik naar de Jumbo moet voor ontbijt dan is het hele vakantie / even-weg gevoel direct verdwenen.
Kan me er echt op verheugen. En dan zoooo balen als het niet goed is. Het ontbijt bepaalt voor mij meestal of we ergens boeken of terugkomen. Dus géén voorverpakte confituur