), het is ook een nieuwe situatie voor hun. Maar ik kan me wel voorstellen dat het erg vervelend is...
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

de honden keken daar niet van op trouwens.
echt heel handig met een sociale hond.
Gisterenochtend lekker gaan zwemmen in het kanaal met mijn golden retriever oppashond, 1,5 jaar oud en echt een schat van een beest. (Niet via Pawshake, hond van goede vrienden van ons). Hij was vorige week bij de da geweest voor inentingen en toen hadden ze al iets raar gevoeld in zijn buik, leek een verstopping dus goed in de gaten houden. Nu had hij dus 's ochtends bloed bij zijn ontlasting, eerst weinig daarna heel veel. Dus eigenaar gebeld, die dacht een darmontsteking, dat hij een tijdje geleden ook gehad, dus ik hup met hem naar de da. Daar voelde de da nu meerdere rare bobbels in zijn buik en reageerde Oskar ook op het voelen. Dus RX genomen waarop ze gasvorming en een obstructie zagen. Da wou opereren om te kijken wat het was. Eigenaars ingelicht en Oskar op de operatietafel. Belt de eigenaar me even later op met heel slecht nieuws... De hond blijkt darmkanker te hebben, en er zijn zo enorm veel gezwellen dat wegsnijden geen optie meer is... Ik ben er direct naartoe gereden, hij werd onder narcose gehouden, en heb nog 2 uur met hem geknuffeld voor ze hem hebben laten gaan...

Zo snel ook, en dat jij afscheid moest nemen lijkt me ook vreselijk. Heel veel sterkte!! 

Het is allemaal geen ramp hoor, alleen was ik gewoon niet voorbereid op een aantal dingen. Heb net ook maar zelf even voerbakken, koekjes en een speeltje besteld. Dan heb ik in ieder geval íets in huis
Heel lief dat oude hondje ook.
ik heb al een keer of 5-6 gehad dat ik eerst ‘accepteerde’ (geen echte reservatie maar zo’n kennismakingsverzoek) en het daarna toch niet doorging, en mijn status is nog steeds excellent. Dus zou inderdaad gewoon ‘accepteren’ en je situatie uitleggen 
heel benieuwd hoe ‘ie samen gaat met mijn eigen hond maar heb er alle vertrouwen in.