Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
terrabeertje schreef:ik heb Nederlands gehad, ging goed! heb rond de 45 punten van de 60 dus ben hartstikke tevreden.
economie vind ik wel spannend omdat ik de lat voor mezelf daar bij heel hoog leg.. niet omdat ik het een moeilijk vak vind. Duits vind ik eerder spannend omdat ik het een heel moeilijk vak vind
emma_evg schreef:Opzich waren de vragen zelf wel redelijk te doen bij scheikunde, maar hij was echt lang! Ik ben normaal best wel snel klaar, vooral met scheikunde, maar nu had ik echt al mn tijd nodig. Had hm wel net af gelukkig, maar hoorde er ook veel die hm niet af hadden. Dus ntherm zal ook wel omhoog gaan.
Lisa_WB schreef:Wat een goede punten hebben jullie allemaal zeg... ik ben eerlijk gezegd al blij met een 5,5
brittkalijn schreef:Ik wil me ook graag melden in dit forum!
Ik doe VWO, vond Wiskunde wel prima gaan, Engels niet zo goed maar wel goed genoeg.
Scheikunde vond ik een groot drama. Na 2 jaar bijles was ik net een beetje op 'voldoende' niveau, maar in deze toets vond ik het raar verdeeld allemaal. Soortelijke warmte uhhh? Niks van biochemie, zuurbase of meerdere normale rekenvragen etc...
Vond ik heel jammer want had net een beetje vertrouwen er in. Dat is dus weer helemaal weg helaas, moet blij zijn als ik een 4 haal..
Morgen Nederlands, hopelijk komt dat wel weer goed! Ben er iig niet bang van!
Tortilla schreef:brittkalijn schreef:Ik wil me ook graag melden in dit forum!
Ik doe VWO, vond Wiskunde wel prima gaan, Engels niet zo goed maar wel goed genoeg.
Scheikunde vond ik een groot drama. Na 2 jaar bijles was ik net een beetje op 'voldoende' niveau, maar in deze toets vond ik het raar verdeeld allemaal. Soortelijke warmte uhhh? Niks van biochemie, zuurbase of meerdere normale rekenvragen etc...
Vond ik heel jammer want had net een beetje vertrouwen er in. Dat is dus weer helemaal weg helaas, moet blij zijn als ik een 4 haal..
Morgen Nederlands, hopelijk komt dat wel weer goed! Ben er iig niet bang van!
Ik had echt precies hetzelfde met scheikunde. Dinsdag nog allemaal uitleg van anderen gekregen over Kz opstellen, bufferverhoudingen berekenen, etc... Kwam er niet in.
Wat vond jij van die rekenvragen die er in zaten?
nienke555 schreef:xpattystagor schreef:eco haal ik in de toetsweken altijd rond de 3.5/4.5 dus heb niet hele hoge verwachtingen voor t examen
Wat sta je nu op eco? Ik sta een 6,8 volgens mij, opzich wel prima gelukkig
Lynnepinny schreef:Ik vond het ook wel raar dat het helemaal geen zuur-base in zat.. lijkt me toch vrij standaard. En toch zit redox er wel altijd in, maar dit keer wel heul abstract.Overigens ging het op de redox vragen en die vraag met soortelijke warmte nog best goed.