911Carrera schreef:saabineex schreef:Ik meld mij ook. Ik begin aan de opleiding commerciële economie, is er hier nog iemand die deze opleiding gaat doen? Ik heb net de boekenlijst bekeken, kwam er achter dat mijn broer nog twee boeken heeft die ik nodig heb, scheelt toch weer wat geld
Als ik jou was zou ik sowieso ook op marktplaats e.d. kijken. Ik heb de eerste 2 jaar braaf mijn boeken nieuw gekocht. Zo'n 800 euro kwijt. Maar een enkel boek nodig gehad. Rest ligt hier nieuw stof te happen. Nu ben ik ook via marktplaats bezig, scheelt enorm veel geld!
Ben ik ook zeker van plan, heb via de school ook een site doorgekregen waar je hele boekenlijst staat. Daar kan je ze nieuw of tweedehands kopen. Is anders echt een duur grapje..

ben helemaal op m'n plek! De lessen zijn leuk en variërend, er wordt interessante stof behandelt en er is veel ruimte om zelf ook te leren wat je interessant vindt. De opleiding vind ik qua niveau heel goed te doen, als je gewoon alle opdrachten maakt je werk een beetje bijhoud is het echt prima vol te houden en heb je genoeg tijd over voor andere dingen!
Goed gedaan!