Vandaag voor mn werk een reanimatiecursus moeten volgen terwijl ik afgelopen maandag op school al mn diploma had gehaald, maar oke. Ik heb vorig jaar mijn pols gebroken dus ik gaf aan dat wanneer de borstcompressies goed gingen ik die niet meer zou laten zien want dat was best pijnlijk. Instructeur ging akkoord, ik liet de compressies zien en het ging direct goed. De rest trouwens ook haha. Daarna moest mijn collega reanimeren en ik de aed bedienen. Na 2 minuten vroeg mijn collega de compressies over te nemen want normaal houd je dat niet lang vol, maar nu deed ik dat dus niet omdat mn pols al echt pijn deed. Komt die instructeur, trouwens ook verpleegkundige, bij ons en zegt echt op een heel nare manier, waarom ga jij niet verder, moet die patient dood? Waarop ik aangeef dat we daarvoor hadden afgesproken dat ik geen compressies meer hoefde te geven. Waarop zij door het lint ging en zei dat mijn houding te negatief was en dat ik niks wilde en dat ik het zo niet ging redden. Stond ik daar met mn bek vol tanden haha. Gelukkig kwamen mn collega's voor me op. Was ook niet echt een reactie die je van een proffessional zou verwachten
. 
ik heb gewoon medelijden met die vrouw