Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
naarppc schreef:Maar wij zijn ook al in maart in de vijfde begonnen ongeveer, dus we hebben in principe best een tijd ervoor gehad
lies1998 schreef:Pff momenteel 'leef ik van dag tot dag' en werk zo mijn stapels weg... Onze pws moeten we eigenlijk deze vrijdag inleveren, gelukkig heeft mijn groepje 2 weken uitstel ivm groei plantjes.
Ik vind de hoeveelheid opdrachten best pittig dit jaar en dan ook nog je pws ernaast. Hebben jullie dit ook?
Ik kijk echt uit naar de kerstvakantie en hoop dan ook alles af te kunnen ronden en mijn aanmelding voor Diergeneeskunde af te ronden.
Didi146 schreef:naarppc schreef:Haha onze deadline staat voor aankomende donderdag 16:00 uurWas je tevreden met je PWS?
Ja,ben erg blij met het eindresultaat! Veel uren werk gestoken in die 71 pagina's;)
Ik vind dit jaar ook echt heel druk, zeker vanaf januari omdat dan ook de decentrale selectie begint..
Ayla_4Ever schreef:Ai, ik ben zo gaan twijfelen wat betreft mijn keuze qua vervolgopleiding. Ik wist altijd voor de volle 100% wat het zou gaan worden, tot ongeveer twee maanden geleden er een 'luxeprobleem' om het hoekje kan kijken.
Mag ik iemand van jullie om advies en/of tips vragen?
Maar we hebben m ook veel te laat ingeleverd, dus ik hem met m afgesproken dat ik mijn mond houdt over opschieten met nakijken en dat hij er zo lang over mag doen als hij wil en dat hij dan stil is over dat wij ook te laat waren end at we eigenlijk puntenaftrek moeten krijgen
), maar die van Frans vond ik wel moeilijker.
Ik vond haar op zich wel te verstaan, maar de vragen bij dat hele parlement vond ik best lastig. Ik heb een beetje het idee dat ik in een valkuil ben getrapt bij de eerste vraag over haar stukje en bij de eerste vraag van dat hele parlementding had ik überhaupt geen idee. Maargoed. We gaan t zien.
Maar dat parlementgedeelte was wel wat lastiger ja.