In vwo 4 deed ik CM met geschiedenis, wiskunde C, Duits, Frans, biologie en kunst en dat was het niet voor mij. Nu maar havo 4 omdat mijn docenten denken dat ik op havo wel de NG vakken aankan.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
.LottieLover schreef:Iris965 schreef:Bij mij wordt het nog spannend.
Same... nu laatste toetsweek en als ik een paar 7ens haal (eco scheikunde maatschappijleer en nederlands) ga ik over! En anders spreekgeval of dit rotjaar nog een keer
ik zit hem zo te stressen momenteel. Die docenten schieten ook maar niet op met nakijken. Ik moet op mijn 4 moelijkste vakken een 5.5 halen
Caroline52 schreef:Ik sta er goed voor maar ik heb nu se week en had een wiskunde toets die vrij weinig met het hoofdstuk te maken had en letterlijk door niemand goed is gemaakt en ik sta maar een 5,7 voor wis dus ik ben als de dood dat ik een heel slecht cijfer heb en een gemiddelde van een 4 haal waarmee je niet over zou mogen...

hebben jullie al ervaringen met het zoeken naar een vervolgopleiding dje misschien ook handig zijn voor andere om te weten?
ik baal zo! Ik vond het echt een rotjaar en moet nu weer opnieuw! En al mn vrienden gaan door, dus ik blijf alleen achter
LottieLover schreef:Pff ik blijf zitten... het is al definitiefik baal zo! Ik vond het echt een rotjaar en moet nu weer opnieuw! En al mn vrienden gaan door, dus ik blijf alleen achter