Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Resistance schreef:Ik heb vorig jaar op havo alles van bio volledig samengevat. (Ik zit nu op 5 vwo). Ik raad het jullie aan om ze volledig zelf te schrijven: je kan het daarna gewoon. Tot in de kleinste details.
Als iemand tips oid wil voor examens mag je me alles vragen.
Jytte schreef:De nakijkbladen staan na de examens op internet, ik kijk er alleen niet naar omdat ik dan nog meer ga stressen
jippie5 schreef:Als je je antwoorden op je kladpapier schrijft en je daarop je naam noteert kan je die later ophalen en met wat meer zekerheid je antwoorden bekijken en dus je cijfer berekenen.
Joy_Mennings schreef:Zo... Mijn eerste examen zit er op. Nu even pauze en zo Nederlands nog even doornemen.
Zijn er nog meer mensen die ak hadden vandaag?
Jytte schreef:Net klaar met nederlands, ik vond hem nu niet extreem moeilijk ofzo... (En dan zul je zien, zitten me er toch een berg fouten in joh)
mariska_YeDo schreef:Vond tekst 1 van nederlands erg lastig en langdradig. kon mijn concentratie er totaal niet bij houden bij die 1e tekst. ben dan ook meer dan een uur met alleen tekst 1 bezig geweest en begon hem toch wel even te stressen toen ik de tijd zagDe rest van de teksten ging volgens mij best lekker en was dan ook 4 uur al klaar.
Ben heel erg benieuwd.