Jammer genoeg had ze me gehoord en zei heel gepikeerd: "Ik ben een vrouw hoor."
Toen wou ik heel graag door de grond zakken van schaamte

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
EdkingEnzo schreef:Ik had gister een beetje een blooper tijdens mijn werk. Wij verpakken zelf bijvoorbeeld kilo verpakkingen uit een grote zak. Nu doet een instantie dat ook wel is voor ons, alleen hebben wij er dan alleen maar meer werk aan omdat ze het niet doen zoals wij het in de winkel (kunnen) verkopen.
Nu had ik al het zoveelste zakje vast die kapot was, dus ik zeg tegen mijn collega, pffff jeetje wat een stelletje mongolen daarzo. Kijkt m'n collega me toch scheef aan... Stond er net een klant achter meOeps. Hij maakte er nog wel een grapje over haha.
Nu vind ik het super tof van die mensen die bij zo'n instantie werken dat ze ook werk hebben en kunnen helpen, alleen worden wij (ook mijn collega's) er soms een beetje moe van
Ilja000 schreef:Beetje jammer hoor... Ik werk bij "zo'n instantie" en wij doen veel werk voor bedrijven aan in- en ompakken. Wij laten het bedrijf altijd duidelijk voordoen hoe ze het hebben willen, maken voor clienten stappenplannen en hulpmiddelen (bijv. een bord met vakjes ipv tellen) en de bedrijven zijn zeer enthousiast. Juist omdat er zulk precies werk geleverd wordt.
Lijkt me dus een kwestie van communicatie tussen bedrijf en instantie. Jouw opmerking lijkt mij dan ook geen blooper, maar uiting van ergenis waar degenen die het werk geleverd hebben waarschijnlijk niets aan kunnen doen.
oomens schreef:EdkingEnzo schreef:Ik had gister een beetje een blooper tijdens mijn werk. Wij verpakken zelf bijvoorbeeld kilo verpakkingen uit een grote zak. Nu doet een instantie dat ook wel is voor ons, alleen hebben wij er dan alleen maar meer werk aan omdat ze het niet doen zoals wij het in de winkel (kunnen) verkopen.
Nu had ik al het zoveelste zakje vast die kapot was, dus ik zeg tegen mijn collega, pffff jeetje wat een stelletje mongolen daarzo. Kijkt m'n collega me toch scheef aan... Stond er net een klant achter meOeps. Hij maakte er nog wel een grapje over haha.
Nu vind ik het super tof van die mensen die bij zo'n instantie werken dat ze ook werk hebben en kunnen helpen, alleen worden wij (ook mijn collega's) er soms een beetje moe van
Ik moest serieus een paar keer lezen voordat ik door had wat je met 'een instantie' bedoelde.
Wat was taal ooit duidelijk toen men gewoon 'gehandicapten' schreef als men gehandicapten bedoelde. Vast allemaal veel te concreet en kwetsend tegenwoordig, maar het was wél duidelijk.
Zerline schreef:Er kwamen twee vrouwen aan de kassa 1 met kinderwagen. Samen stonden ze baby kleding uit te zoeken en te keuren. Komen beide vrouwen aan bij de kassa (ze hadden allebei een ronde buik) hoe lang moeten jullie nog(vroeg mijn collega overigens)? Bleek er 1 zwanger te zijn de ander.......#oeps
Suusie22 schreef:eilleen333 schreef:Ik snap ook nooit waarom mensen dat moeten vragen... Als ik tampons koopt vraagt ook nooit iemand: "Ah! Ben je ongesteld?"
Nee ik stop ze in m´n neus![]()
Ik snap dat ook niet,, knap banketstaaf als zoiets je overkomt.
eilleen333 schreef:Ik snap ook nooit waarom mensen dat moeten vragen... Als ik tampons koopt vraagt ook nooit iemand: "Ah! Ben je ongesteld?"
Veulen84 schreef:eilleen333 schreef:Ik snap ook nooit waarom mensen dat moeten vragen... Als ik tampons koopt vraagt ook nooit iemand: "Ah! Ben je ongesteld?"
*kruipt uit meeleesmodus*
Nou, ik had een niet zo prettige collega... Liet m'n tas een keer voor z'n neus omvallen. Rolde daar ook een paar uit. Die moest er ook een paar opmerkingen over maken. Om precies 4 weken later er weer naar te vragen. Bleek die zak vodden het in z'n telefoon te hebben gezet met waarschuwingstekens.
Sommige mensen hebben geen manieren.
Veulen84 schreef:eilleen333 schreef:Ik snap ook nooit waarom mensen dat moeten vragen... Als ik tampons koopt vraagt ook nooit iemand: "Ah! Ben je ongesteld?"
Nou, ik had een niet zo prettige collega... Liet m'n tas een keer voor z'n neus omvallen. Rolde daar ook een paar uit. Die moest er ook een paar opmerkingen over maken. Om precies 4 weken later er weer naar te vragen. Bleek die zak vodden het in z'n telefoon te hebben gezet met waarschuwingstekens.