VWO 4 - 2015/2016

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Wyb_ster

Re: VWO 4 - 2015/2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 19:42

Ik ben wat fietsen betreft super blij ik ben 4x evenlaat uit als mn zusje en 1x af en toe (ligt er aan of ze buitenschoolse activiteit heeft). 's morgen ga ik wss wel vaak alleen fietsen maar dat zal wel weer meevallen. Ik moet 15 km fietsen waar de eerste 8 van bestaat uit alleen maar 1 lange rotdijk met veel wind. Gelukkig draait ie alle kanten op waardoor ik nooit alleen maar tegenwind kan hebben :)

Femke_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 19:52

Oo zo'n dijk ken ik ook willianne (toch?)
Jammer van je proefjes Lobke, maar wel goede adviezen gekregen?

lobkew

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 19:57

Femke, wat er aan mis is wist ik zelf gelukkig wel :o . Het probleem is een beetje dat hij nog niet constant is, hij heeft verschillende keren 190+ gelopen maar soms lukt het gewoon niet. Net of ik en de pony dan gewoon vergeten hoe het moet. Hetzelfde geld voor de vaardigheid, de ene keer gewoon foutloos en supersnelle barage. De andere keer een bult tijds overschreiding ... Als iemand hier de oplossing weet :)* .

Femke_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 20:04

Wat zonde! Ik denk ook dat ponies soms een baaldagje hebben ofzo. De ene keer zitten ze beter in hun vel dan de andere. En anders iemand met verstand eens bij een aantal wedstrijden laten observeren. Misschien doe je wel eens onbewust iets anders wat de prestatie beïnvloedt?

lobkew

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 20:12

Femke_Nikita schreef:
Wat zonde! Ik denk ook dat ponies soms een baaldagje hebben ofzo. De ene keer zitten ze beter in hun vel dan de andere. En anders iemand met verstand eens bij een aantal wedstrijden laten observeren. Misschien doe je wel eens onbewust iets anders wat de prestatie beïnvloedt?

Ja idd, al hebben wij dan wel vaak een baal dag, het is ongeveer 50/50. Van de week hem maar weer even uit zn wintervacht helpen (ja, die heeft hij nu al,rare pony). Wintervacht speelt hem ook parten. S'winters gaat het bij ons altijd beter, geen idee waarom. Prof meenemen is ook al zoiets. Het is altijd best een eind rijden namelijk. Heb wel een hele fijne instructie, en er zit ook zeker progressie in maar soms gewoon een beetje een terugval.

Wil hem voor het eerst zelf scheren, ben benieuwd hoe dat gaat. Eerder liet ik hem altijd scheren maar met 2 ponys wordt dat een duur grapje. Oefenen dus maar, zolang ik geen hapje uit hem scheer :')

Dijken om overheen te fietsen heb ik gelukkig geen last van, hoef dan oo maar 25min te fietsen.

RoronaZorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 20:16

Ik hoef maar 10 minuutjes te fietsen. Ik fiets meestal samen, maar ik vind het ook wel fijn om alleen te fietsen. Hoef ik tenminste niet op iemand te wachten

f_pepper

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 20:26

Hooii, ik heb ook mn klas en boeken vandaag gekregen! Ik ken er opzich wel veel uit mn klas maar geen hele goede vriendinnen ofzo..

Ik heb je zien mennen vanmiddag Lobke! Ik was kijken op het NK :D. Ik wist alleen niet hoe je eruit zag natuurlijk maar ik las net toevallig ergens dat je pony Udo heet, dus toen wist ik dat je het was :D. Je bent een paar keer vlak langs me gereden hahah. Je pony is wel echt een schatje!

Frankaas

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 20:35

Sorry, ik kan je niet helpen, ik heb absoluut geen verstand van mennen. Wel jammer dat het niet echt wou lukken vandaag.
Ik vond mezelf al best zielig met die 9km lange stukke wegen aan elkaar, maar goed als ik dit zo terug lees mag ik niet klagen :=...

Femke_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 20:39

Hier 9.8 km naar school fietsen. Ik moet altijd ongeveer de helft alleen en daarna kom ik vriendinnen tegen. Alleen op woensdag moet ik helemaal alleen heen en terug... :(

lobkew

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 20:57

f_pepper schreef:
Hooii, ik heb ook mn klas en boeken vandaag gekregen! Ik ken er opzich wel veel uit mn klas maar geen hele goede vriendinnen ofzo..

Ik heb je zien mennen vanmiddag Lobke! Ik was kijken op het NK :D. Ik wist alleen niet hoe je eruit zag natuurlijk maar ik las net toevallig ergens dat je pony Udo heet, dus toen wist ik dat je het was :D. Je bent een paar keer vlak langs me gereden hahah. Je pony is wel echt een schatje!

Help me even, wie ben je? Waar stond je en wat had je aan?

f_pepper

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 21:08

Ik zat tijdens je proef in ring 9 een paar meter er vandaan op de grond, ik was met mn moeder, zus en 2 teckeltjes :)

Ik dacht dat jij het was, weet het nu niet meer zo zeker hahah :')

lobkew

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 21:18

f_pepper schreef:
Ik zat tijdens je proef in ring 9 een paar meter er vandaan op de grond, ik was met mn moeder, zus en 2 teckeltjes :)

Ik dacht dat jij het was, weet het nu niet meer zo zeker hahah :')

Kan het niet zo voor me halen. Dan heb je mij echt niet blij gezien haha. Ik had echt zoiets van grr, en toen ik de fout inging helemaal haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 21:49

Sorry guys ik lees geen 4 bladzijdes bij... :') Ben nu net thuis na een rit van 16 uur in de auto... Ik ben kapot haha. Ga dus ook zo maar slapen. :+

Morgen TW bijkijken, naar de paarden en de rest zien we wel. xD

NailB

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 22:01

Kimmie25501 schreef:
Oh Lian, vind jij hem ook zo leuk?
Ik ken hem door mijn moeder, en ik lig elke keer in een deuk bij zijn dingen. (ik weet even niet hoe je dat noemt).
Dank je Yvon!
Fijn Femke en Franka!

Yess een medefan *\o/*
Hij heeft ook in een bandje gespeeld vroeger, Klein Orkest heet het. Weet niet of je het leuk vind maar ik was er als kind helemaal waus van (en nog steeds een beetje :o )

Pacific

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-15 22:22

Dat de pony's alweer in de wintervacht komen is niet raar hoor! Beetje normaal paard maakt nu juist een wintervacht aan, de dagen worden alweer korter hè ;). De mijne die nog een scheut Shetlander erin heeft, heeft alweer een flinke vacht!

Vandaag naar een klimpark geweest, tof :D

lobkew

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 22:28

Pacific schreef:
Dat de pony's alweer in de wintervacht komen is niet raar hoor! Beetje normaal paard maakt nu juist een wintervacht aan, de dagen worden alweer korter hè ;). De mijne die nog een scheut Shetlander erin heeft, heeft alweer een flinke vacht!

Vandaag naar een klimpark geweest, tof :D

Oeh klimpark dat is echt leuk idd! Zijn er een paar jaar geleden ook geweest, echt gaaf zo hoog in een boom.

Ja, zo raar is het niet. Maar wel vervelend... Gelukkig heeft de mini behalve wat baard nog niet zoveel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 22:32

Hier krijgt ze ook ondertussen alweer een beetje een wintervacht. :))

Ik heb mijn boeken binnen! :oo Ga ze morgen even uitgebreid bekijken maar ik zag al dingen waarvan ik dacht: waaaaat? :')

Misschien eens allemaal onze methodes opschrijven zodat we kunnen vergelijken? :P

Pacific

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-15 22:38

Hmmm ik heb zin om te mennen maar ponyliefjes hebben vandaag al wat moeten doen en ik vind het niet eerlijk om in het weekend super fanatiek alle dagen wat te doen, en de rest van de week helemaal niks. Balen :p

Hahaha Desirée, dat heb ik elk jaar weer :')

Kimmie25501

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 22:40

Lian, ja ik ken het, die hadden toch ook een lied over de muur in duitsland?
Leuk Gerbrich!
Ik heb ook mijn boeken binnen, maar ik heb me er nog niet toe kunnen zetten om de doos open te maken :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 22:41

Ach, je kan ook een rustig menritje maken toch? :P

Ja oke, dat is waar. Maar dit lijkt me serieus lastig. :') En ik heb allemaal kei vage boekjes? Soort mapjes/tabbladen lijken het wel.

lobkew

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 22:47

Gebrich, kom hier de pony's maar aan het werk zetten *D . Die kan het wel hebben.

Ik heb mn boeken al een weekje ofzo en had bij sommige dingen ook zoiets van alright wat is dittt?

Frankaas

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 23:04

Laten we maar heel hard hopen dat het allemaal mee valt :') (hopen!!!)

Pacific

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-15 23:16

Mjaa Desirée, maar denk dat elk ritje voor de kar voor Serena al mentaal zwaar is, sinds ze net beleerd is!
Haha bedankt voor het aanbod Lobke :') ik ga denk ik, na het vandaag rustig aan te hebben gedaan, maar flink met school aan de slag :D

lobkew

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 23:20

Pacific schreef:
Mjaa Desirée, maar denk dat elk ritje voor de kar voor Serena al mentaal zwaar is, sinds ze net beleerd is!
Haha bedankt voor het aanbod Lobke :') ik ga denk ik, na het vandaag rustig aan te hebben gedaan, maar flink met school aan de slag :D

Hahah volgens mijn woon je ook niet een klein beetje aan de andere kant van het land :+ . Gaat het goed met Serena nadat ze de eerste keren ervoor heeft gestaan? En met je lamoen?

Pacific

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-15 23:22

Yess, het Noorden :D heb haar er sinds ze schrok nog niet weer voor gehad, dus geen idee of het nu weer goed zou gaan :+ ga in ieder geval eerst weer even een keer lange lijnen en oefenen met klapperende strengen ed :) mijn bomen zijn gebogen en lijken nu een stuk beter te zitten! Heb alleen nog wat probleempjes met het bevestigen van mijn broek, die hangt nu te los, maar daar verzin ik wel wat op :) leuk dat je er naar vraagt!