Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Femke_Nikita schreef:Wat zonde! Ik denk ook dat ponies soms een baaldagje hebben ofzo. De ene keer zitten ze beter in hun vel dan de andere. En anders iemand met verstand eens bij een aantal wedstrijden laten observeren. Misschien doe je wel eens onbewust iets anders wat de prestatie beïnvloedt?
f_pepper schreef:Hooii, ik heb ook mn klas en boeken vandaag gekregen! Ik ken er opzich wel veel uit mn klas maar geen hele goede vriendinnen ofzo..
Ik heb je zien mennen vanmiddag Lobke! Ik was kijken op het NK. Ik wist alleen niet hoe je eruit zag natuurlijk maar ik las net toevallig ergens dat je pony Udo heet, dus toen wist ik dat je het was
. Je bent een paar keer vlak langs me gereden hahah. Je pony is wel echt een schatje!
f_pepper schreef:Ik zat tijdens je proef in ring 9 een paar meter er vandaan op de grond, ik was met mn moeder, zus en 2 teckeltjes
Ik dacht dat jij het was, weet het nu niet meer zo zeker hahah
Kimmie25501 schreef:Oh Lian, vind jij hem ook zo leuk?
Ik ken hem door mijn moeder, en ik lig elke keer in een deuk bij zijn dingen. (ik weet even niet hoe je dat noemt).
Dank je Yvon!
Fijn Femke en Franka!
Pacific schreef:Dat de pony's alweer in de wintervacht komen is niet raar hoor! Beetje normaal paard maakt nu juist een wintervacht aan, de dagen worden alweer korter hè. De mijne die nog een scheut Shetlander erin heeft, heeft alweer een flinke vacht!
Vandaag naar een klimpark geweest, tof
Pacific schreef:Mjaa Desirée, maar denk dat elk ritje voor de kar voor Serena al mentaal zwaar is, sinds ze net beleerd is!
Haha bedankt voor het aanbod Lobkeik ga denk ik, na het vandaag rustig aan te hebben gedaan, maar flink met school aan de slag