Hier al de derde week school. Valt allemaal nog wel mee qua huiswerk, dus heb het gelukkig niet super druk.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

ik moet zeggen dat het tot nu toe ook wel te doen was qua tijd
. Heb maandag mn eerste toets en laat die nou direct voor wiskunde zijn: bewijzen
. 

Wel vreemd dat ze leraren veranderd hebben.

_bokworst schreef:T*fus school heb ik.
Had een prima rooster, 1 tussenuur, noprobs. (4-8-8-8-5)
Gaan ze heb zonde f*cking reden veranderen, en ik ben naar deze hel gegaan:
1-8 3 tussenuren
3-8 0 tu
1-7 1tu
1-8 0tu
1-8 2tu
Zijn ze serieus? Ben echt pisneidig.
(Bijna) iedereen hun rooster is achteruit gegaan, op een enkeling na, dus we gaan leuk met zn allen klagen

Hopelijk is er nog wat aan te veranderen...
Resistance schreef:Jahoor, hier nog een 5 VWO'er. Ik heb vorig jaar de Havo afgerond, maar ik mag nu nog twee jaar door.![]()
Tot nu toe gaat het me wel goed af, veel is gewoon herhaling en hetzelfde.
Nog geen onvoldoendes gehaald en de hoeveelheid huiswerk valt mee. Ben ook blij met de keuze van mijn examenvakken, de meeste vind ik makkelijk/leuk. Ik heb alleen wel moeite met economie, vind het moeilijk en niet zo interessant. Maar dat wist ik van te voren al.

xnaomivdh schreef:Hebben jullie pas zo weinig toetsen/opdrachten gehad? Ik heb al 7 cijfers terug en ik moet er nog 4 krijgen
Thirza_99 schreef:xnaomivdh schreef:Hebben jullie pas zo weinig toetsen/opdrachten gehad? Ik heb al 7 cijfers terug en ik moet er nog 4 krijgen
Wij hebben eigenlijk alleen toetsen in de toetsweek. Soms een keer een Duits SO en heel soms een keer een natuurkunde SO. Verder nog wel eens toetsen waar je niet voor kan leren zoals schrijf-, lees- en luistertoetsen.
Zijn de cijfers die je terug hebt een beetje goed?

Hele verslag nog tijdens de lessen door hem laten controleren en hij vond het erg goed. Hier en daar wat aanpassen en dan zou het goed zijn. Mooi niet dus
Voel me echt flink bedonderd. Volgende les proberen om een herkansing eruit te krijgen.. moet 'even' twee 9'ens halen voor de andere verslagen om nog een 7 te staan. Doe ik eens een blok mijn best..
KirstenHorse schreef:Nou, ik heb allemaal 8'ens en dan krijg ik ineens een 3,5 voor anwHele verslag nog tijdens de lessen door hem laten controleren en hij vond het erg goed. Hier en daar wat aanpassen en dan zou het goed zijn. Mooi niet dus
Voel me echt flink bedonderd. Volgende les proberen om een herkansing eruit te krijgen.. moet 'even' twee 9'ens halen voor de andere verslagen om nog een 7 te staan. Doe ik eens een blok mijn best..