En je mag met 5 afgeronde vakken al instromen bij geneeskunde of begrijp ik je verkeerd? Sorry ben ontzettend nieuwsgierig
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

toen was de switch naar geneeskunde gauw gemaakt. Had het ook eigenlijk altijd weggeschoven met de gedachte 'daar kom ik toch nooit in'. Maar ik houd ontzettend van in het ziekenhuis zijn en ik wil eigenlijk niets anders meer nu.StonedRomy schreef:mingming schreef:
Gaaf, Amerika! Daar wilde ik in mijn tussenjaar eigenlijk heen, maar nu weet ik het niet meer
Waarom twijfel je?
Ben zelf ook van plan om er een jaar tussenjaar te doen, maar scheelt dat ik hier heel veel mensen ken
[ [url=m/bIH6XB.jpg]Afbeelding[/url] ]
Lick, sterrenkundig deel van de uni. Niet helemaal mijn ding, maar om het kleinste te vinden moet je ook het grootste kunnen vinden.
Het komt echt super dichtbij nu! 
.
Isa schreef:Ik vind het vooral zo'n raar idee dat je alle mensen die je nu dagelijks/wekelijks ziet misschien nooit meer zal zien
xCarpediem schreef:Ik vind het heerlijk dat ik eindelijk kan gaan doen wat ik echt wil en aan mijn toekomst kan gaan werken. De middelbare school heb ik eigenlijk wel een beetje gehad.
Ik vind het wel een gek idee dat je de meeste mensen gewoon nooit meer ziet.
eindelijk iets leuks doen of iig iets doen wat je interesseert ( voor zover school namelijk leuk is
) en als mensen echte vrienden zijn onderhou je het contact echt wel lijkt me! kevertje04 schreef:lina1998 schreef:En dat vind ik eigenlijk dood eng
Zo erg vind ik het helemaal niet op school![]()
.
Ik vind het ook zo ontzettend snel gegaan allemaal.. Voor mijn gevoel zit ik net in de bovenbouw joh..
Ik wil echt nog lang niet weg bij mn schooltje
. Hoe eerder hoe beter! Maar van de middelbare af.. Ik vind het wel prima eigenlijk daar
Ik vind vier uur vliegen al pittig
aankomende week aardig wat werken, en donderdag shooten en vrijdag winkelen in utrecht
en ik ga nog op vakantie naar Tenerife met een vriendin en mn ouders!