Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ayla_4Ever schreef:Weet je, het komt echt wel goed. De een kan ontzettend snel samenvatten en de ander is in iets anders weer heel goed. Jij zult ook vast iets kunnen op een hoog tempo wat ik niet kan. Daarnaast woon jij , hoogstwaarschijnlijk, op jezelf en moet jij koken, boodschappen doen, enz. en hoef ik dat niet. Ik heb op dit moment veel vrije tijd, te veel, maar vanaf volgende week komt daar drastische verandering (werk en weer 2 sporten) in. Ik denk dat ik door de te veel vrije tijd ook heel makkelijk ben geworden. Dus vanaf volgende week weer lekker bezig zijn.
volgens mij heb ik nog nooit zoveel stres gehad over 1 onderwerp! Ik zou het werkelijk waar echt niet weten. Als ik iets in mijn hoofd heb is het 2 maanden later weer iets anders. Op een of andere manier houd het me echt bezig, veel meer dan mijn mede klasgenootjes.. Ben heel bang een studie te kiezen en dan vervolgens te beseffen dat het niet is wat ik verwachtte
. 

(Eigenlijk moet het nu wel) Dus dat ga ik straks maar doen

Ben benieuwd in hoeverre het allemaal gaat lukken.

Ik heb m'n doelen gehaald. Nu ga ik lekker op de bank hangen.
Het is een echt denk-vak waarbij (mits het om filosofen en hun ideeën gaat) eigenlijk nooit iets fout is, als je je standpunt maar kunt onderbouwen.

CCCCC schreef:Mornin!
Vandaag even een dagje niets voor school doen! Voel me niet fit (ongesteld jippie) en ga vanmiddag op stap met een vriendinnetje.
Komende week de hele week vrij, dus genoeg tijd om te doen wat ik moet doen!
Succes voor iedereen die vandaag hard aan het werk gaan!
Dan is een dagje niets aan school doen wel lekker. Veel plezier!!
) en tjah. Toen was het al laat. Zeker met dat uurtje klok verzetten. Irritant!
Dat uur was toen we van 13 filosofen hun wereldbeeld en kennisleer moesten kennen. Daarnaast is het een erg vrij vak waarbij je gewoon logisch moet redeneren en een beetje op moet letten in de les.
Succes met werken!