Heb de wekker verkeerd gezet waardoor ik 3u te laat wakker werd, oftewel een lekker dagje vrij
. Goed begin van de studie haha Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
_xrose schreef:Bij mijn studie hebben ze de eerste twee weken allemaal van die introductieactiviteiten. Morgen moet ik dus gaan bowlen met mijn mentorgroep. Ik heb daar zo weinig mee.![]()
Doe mij maar lekker gelijk college, i.p.v. dat verplichte gezellig doen.
ben blij dat ik al lekker kan studeren!
. Vandaag was de eerste dag dat ik in principe ook college kon missen, had van 1 tot half 6 werkcollege wiskunde, maar heb hem tot 5 uur gevolgd. Heb ook een chille werkgroep. En jullie?
Maar volgens mij hoort dat er een beetje bij haha! Vind het nu ook een leuke studie! Denk alleen dat linguistics/taalkunde niet zo mijn ding gaat worden
Komt alleen omdat ik eigenlijk niet doe wat ik echt leuk vind, want dat is diergeneeskunde. Heb echt ontzettend veel moeite om me er alsnog voor in te zetten. Het liefst stop ik nu, ga ik me een jaar richten op paardrijden, want daar wil ik me later als werk ook oprichten en probeer ik het volgend jaar nog een keer. Denk alleen niet dat, dat echt handig is. Voel me er wel echt poedersuiker door.
) 

Vraag me af wat ik er van kan verwachten.