Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Was geen enkel probleem. Overigens was dat wel richting het eind van mijn selectie dus kan me wel voorstellen dat je dat risico nu niet wil lopen.Druif_01 schreef:Ik ben tijdens de selectie ook een keer gebeld toen ik in Amerika zat (heel fijn met dat tijdverschil waardoor ik dus 's nachts wakker werd gebeld). Heb toen maar even gezegd dat ik na mijn vakantie wel even zou terugbellenWas geen enkel probleem. Overigens was dat wel richting het eind van mijn selectie dus kan me wel voorstellen dat je dat risico nu niet wil lopen.
Spannend allemaal dames! Ik hoop dat jullie allemaal de selectie in mogen! Overigens gaat de selectie nu wel heel snel of niet? Ik dacht ergens gelezen te hebben dat jullie dan in oktober dit jaar zouden starten.
Marlou_ schreef:Nee dat heb ik niet gehad maar ik heb die testen wel gedaan via kombijdepolitie. Kreeg steeds een mailtje als er een nieuwe test beschikbaae was
liespower94 schreef:Marlou_ schreef:Leuk lies! Spannend he! Zondag sluiten de vacatures en dan ga ik iedere dag m'n mail checken
Jaaaa ik vind het ook zo spannend!
Ik heb wel een erg goede basis conditie maar ben hard aan het werk om te kunnen opdrukken haha, dat lukt me maar niet