Werken bij de politie

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Flowq

Re: Werken bij de politie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 09:09

Contact opnemen doen ze alleen via een mail (wanneer je op selectie mag) of brief (wanneer je bent afgewezen)

plovesb

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 09:26

Het duurt max 2 weken na sluiting van de vacature. ze sturen inderdaad via de mail voor de bewust blauw dag :)

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 10:28

Ik ben tijdens de selectie ook een keer gebeld toen ik in Amerika zat (heel fijn met dat tijdverschil waardoor ik dus 's nachts wakker werd gebeld). Heb toen maar even gezegd dat ik na mijn vakantie wel even zou terugbellen :D Was geen enkel probleem. Overigens was dat wel richting het eind van mijn selectie dus kan me wel voorstellen dat je dat risico nu niet wil lopen.

Spannend allemaal dames! Ik hoop dat jullie allemaal de selectie in mogen! Overigens gaat de selectie nu wel heel snel of niet? Ik dacht ergens gelezen te hebben dat jullie dan in oktober dit jaar zouden starten.

plovesb

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 10:30

Druif_01 schreef:
Ik ben tijdens de selectie ook een keer gebeld toen ik in Amerika zat (heel fijn met dat tijdverschil waardoor ik dus 's nachts wakker werd gebeld). Heb toen maar even gezegd dat ik na mijn vakantie wel even zou terugbellen :D Was geen enkel probleem. Overigens was dat wel richting het eind van mijn selectie dus kan me wel voorstellen dat je dat risico nu niet wil lopen.

Spannend allemaal dames! Ik hoop dat jullie allemaal de selectie in mogen! Overigens gaat de selectie nu wel heel snel of niet? Ik dacht ergens gelezen te hebben dat jullie dan in oktober dit jaar zouden starten.

Thanks! Klopt inderdaad opleiding start in oktober :j

Flowq

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 10:41

Ik had de mail vorig jaar al na 4 dagen :=

Marlou_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-15 11:18

Ja mail kan ik af en toe wel checken dat is niet zo een probleem.
Klipt gaat over oktober 2015. Kan voor mij niet snel genoeg zijn haha

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 11:21

Nee dat snap ik inderdaad. Voor mij ook niet, want dan ben ik klaar met de opleiding ;) :D

Marlou_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-15 11:55

Dat is ook heerlijk! Mijn vriend moet dan nog 3 maanden dan is hij ook klaar. Dat zal financieel ook goed uit komen ;-)

Emita

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 14:01

Ik ga niet solliciteren denk ik, moet nog een jaar op mijn huidige opleiding (misschien zelfs anderhalf jaar in geval van studievertraging...) dus ik denk dat het voor mij beter is om te wachten tot ik mijn huidige opleiding (HBO) heb afgerond -O-

Succes voor de mensen die wel gesolliciteerd hebben!

plovesb

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-15 18:07

Hebben er meer (die gesolliciteerd hebben) een mail gehad over online testing? Ik heb net die 'persoonlijkheid test' gemaakt en 'letterreeksen aanvullen' de rest doe ik morgen wel, vond die letterreeksen nog verdomd lastig :=

Iemand nog tips om dit te oefenen? Vind het al erg fijn dat ik op deze manier een beeld heb hoe deze testen eruit zien.

Marlou_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-15 18:43

Ja ik heb dat mailtje nu ook. Heb al ooit de testen gemaakt voor de vrijwillige dus weet een beetje wat ik kan verwachten. Vind het nogal dat het anderhalf uur duurt en dat je vervolgens geen uitslag krijgt. Dan weet ik nog niet hoe ik het gedaan heb.
Maar ik weet niet of ik ee nog tijd voor heb want ik ga op vakantie vrijdag ochtend
Laatst bijgewerkt door Marlou_ op 14-04-15 18:47, in het totaal 1 keer bewerkt

plovesb

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-15 18:46

Marlou_ schreef:
Nee dat heb ik niet gehad maar ik heb die testen wel gedaan via kombijdepolitie. Kreeg steeds een mailtje als er een nieuwe test beschikbaae was

Nee die bedoel ik niet, dit lijkt namelijk echt op de officiële testen.

Die testen via kom bij de politie had ik ook gedaan maar dat is niet te vergelijken met deze vind ik zelf.

Marlou_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-15 18:47

Ja sorry mijn bericht aangepast ;-)

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 08:44

Ik heb gesolliciteerd voor hoofdagent noord Nederland.

Ik wil al sinds dat ik heel klein was bij de politie maar dit mocht nooit van mijn ouders omdat het een 'Mbo' opleiding was.

Ik heb eerst gymnasium gedaan, werd daar erg ongelukkig en uiteindelijk de havo wel afgemaakt.

Ik zit nu aan mijn 3e hbo studie maar ik vind het helemaal niet leuk.

Omdat ik nu uit huis ben wil ik er voor gaan om wel agente te worden en mijn dromen na te jagen ondanks dat mijn ouders hier niet blij mee zullen zijn.

Ik heb het hen (en mijn vriend) nog niet verteld. Wel weet mijn beste vriend het.
Ik wil eerst die testen doorkomen.

Voor de visuele test is het mij nog een beetje onduidelijk.
Ik heb -2 rechts en -0,25 links. Hier heb ik lenzen voor. Gaat dit problemen opleveren?

Lang verhaal maar ik heb eindelijk besloten om mijn dromen na te jagen :)

Marlou_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-15 11:24

Leuk lies! Spannend he! Zondag sluiten de vacatures en dan ga ik iedere dag m'n mail checken :P

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 12:06

Marlou_ schreef:
Leuk lies! Spannend he! Zondag sluiten de vacatures en dan ga ik iedere dag m'n mail checken :P

Jaaaa ik vind het ook zo spannend!
Ik heb wel een erg goede basis conditie maar ben hard aan het werk om te kunnen opdrukken haha, dat lukt me maar niet

plovesb

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 12:11

liespower94 schreef:
Marlou_ schreef:

Jaaaa ik vind het ook zo spannend!
Ik heb wel een erg goede basis conditie maar ben hard aan het werk om te kunnen opdrukken haha, dat lukt me maar niet

Veel interval trainen, het is heel kort maar ontzettend intensief. Een vriendin heeft destijds voor een paar euro een gymzaal gehuurd om te oefenen met de kast, medicijnballen etc. Misschien een idee? :D

Elevien

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 17:30

De politie conditie app is perfect om je voor te bereiden op de sporttest. Ik vond de sporttest niet moeilijk en had 'm ook ruimschoots gehaald, maar hij was wel erg zwaar!

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 21:32

Elevien schreef:
De politie conditie app is perfect om je voor te bereiden op de sporttest. Ik vond de sporttest niet moeilijk en had 'm ook ruimschoots gehaald, maar hij was wel erg zwaar!

Dankje voor de tip! :)

Had iemand nog antwoord op mijn oog probleem :)

linnnh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-15 08:01

liespower94: "Heb je persoonlijke vragen, bijvoorbeeld over de selectieprocedure, neem dan contact op met 0800 – 6096." Ik zou gewoon even bellen! :)

Mizora

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-15 08:31

@liespower94: ik zou je visus laten meten bij je opticien.

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-15 09:19

Bedankt voor de tips!
Ga ik doen.

jwl

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-15 13:16

Zijn er meer mensen die problemen hebben met het verzenden van je sollicitatie? Heb het meerdere keren geprobeerd maar krijg telkens een fout melding

linnnh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-15 13:26

Kan zijn dat de server overbelast is.. Ik zou alle documenten even goed opslaan en het later nog een keer proberen :)

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-15 13:53

Ik had dat ook :)

Heb het een uurtje later weergeprobeerd en toen was het opgelost :)