Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Renee1991 schreef:Ik heb even een scriptiegerelateerde, off-topic vraag... Weet iemand hoe je als bron verwijst naar persoonlijke communicatie?
Het gaat om een test waarnaar ik onderzoek heb gedaan. In het ziekenhuis heeft het gros van de patiënten een hogere uitkomst op de tweede trial in vergelijking met de eerste trial. Dat blijkt uit de database van het ziekenhuis. Hoe moet ik daar in vredesnaam naar verwijzen?
! Dus nu even een korte pauze en lunchen op mijn gemak en dan snel door naar de competentie op het samenwerken met de omgeving. De enige zenuwen die ik nu nog heb is dat ik 24-11 te horen krijg dat ik niet voldoende bewijslast heb en dat ik niet op assessment zou kunnen. Al heb ik de matrix van andere studenten gezien en dan denk ik dat ik weer heel erg veel heb. Nog even afwachten dus. _black_rose_ schreef:Goed gedaan Christel!
Pff 24-11 is nog best een tijdje, mja als ik het zo hoor komt t best goed met die bewijslast...
Succes!!

Ik ben een vijfdejaars LR-student aan de TU Delft. Ik moet vooral de allermoeilijkste k*tvakken van elk kwartaal nog en door veranderingen in het curriculum mag ik ze nu allemaal tegelijk gaan doen! Yay! En misschien word ik niet toegelaten voor mijn bacheloreindproject waardoor ik weer een halfjaar studievertraging oploop en daarmee weer een jaar later aan mijn master kan beginnen...
Xip schreef:Hey, een andere Delft langstudeerder ^^ *zwaait*
Ik ben nu heel benieuwd welke vakken je nog moet. Ik zit zelf bij TBM en er blijven gewoon een paar stomme (wiskunde) vakken liggen bij mij... Ik ben trouwens ook vijfde-jaars
PS: dank lizMD ^^
spannend trouwens met dat huis, ik ben zelf ook bezig met een hypotheek, alleen heeft dat wat minder leuke redenen.
), flight dynamics en systems engineering & aerospace design. De eerste drie zijn tweedejaars vakken en doe ik dus dit jaar poog ik die voor de vierde keer al... Want die heb ik dus daadwerkelijk elk jaar geprobeerd en het lukt maar niet. De andere twee zijn derdejaars vakken waar ik bij één al een soort van aan begonnen was (flight dynamics) en die andere nog niet eens. Lekker bezig dus
Flight dynamics staat bekend als hét ultieme LR-eindbaas-vak, intens moeilijk en ingewikkeld en veel stof en een taai tentamen enzo. Duizend miljoen matrixen uit je hoofd leren en kunnen vermenigvuldigen en versimpelen... Pfffft
(Delftse terminologie is soms erg makkelijk aan te houden)
Ik ben een maandje terug van balpol 3 naar balpol 2 verhuisd
En ben je lid ergens?
oeps.
Dat lijkt mij weer taai.
thuis werkt het internet niet, dat is ook niet goed voor de studievoortgang. Dus ik ga nu even alle studieprogramma's enzo downloaden zodat ik thuis wél dingen kan doen
We krijgen qua wiskunde evenveel als de andere studies, we gaan er alleen wel wat minder diep op in en er veel sneller doorheen. Het idee is dat we wel de basis van onze computer programma's moeten kennen. (SPSS, Simio etc.) Ik kwam er laatst achter dat onze saaie en makkelijke analyse wel alle stof van de 4 analyses van werktuigbouwkunde behandelt. Daar doen ze bij 3Me 2 jaar over.
Dat is bij ons een eerste kwartaal eerste jaars vak.
wel oud en een karige verhuurder maarja. Een beetje Spartaans en studentikoos mag wel x)
jij hebt vast ook die dikke pil van calculus, van Stewart? Dat HELE BOEK hebben wij er in één jaar doorheen gejast, plus nog een boek lineare algebra. En in het tweede jaar nog een boek kansstat en differentiaalvergelijkingen. Yaaayyyy