Ik spreek ook dialect en gewoon ABN
http://gratiscursus.net/index.php?optio ... &Itemid=68
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Mies schreef:Iemand die dat doet of weet waar je een cursus of iets kan volgen?
Mies schreef:Ik heb examen gedaan in Frans en doe nu Spaans. Heb wel altijd Engels gehad natuurlijk.
Deze week vertrek ik voor 3 maanden naar Turkije en wil dan ook heel graag Turks leren. Ook als ik terug ben.
Iemand die dat doet of weet waar je een cursus of iets kan volgen?
Ik moet nu echt mijn woordenschat gaan uitbreiden, maar de grammatica zit er in ieder geval wel aardig in. Ik kan alleen die stomme voorzetsels maar niet op de goeie manier gebruiken, ik doe het altijd verkeerd

lovelys schreef:hahahah helaas vinden sommige mensen het blijkbaar moeilijk om Nederlands te praten en praten ze vlotter in het Fries
ik ga gewoon eens oefenen vandaag.
Piekosjj schreef:Ik wacht nog steeds op het Russisch via duolingo. Geloof dat ie er rond deze zomer bij komt!
Maakt Oekrains ook gebruik van het cyrillisch alfabet? Want dan kan ik dat alvats leren
Finliox schreef:Piekosjj schreef:Ik wacht nog steeds op het Russisch via duolingo. Geloof dat ie er rond deze zomer bij komt!
Maakt Oekrains ook gebruik van het cyrillisch alfabet? Want dan kan ik dat alvats leren
Ukraïens gebruikt ook het cyrillisch alfabet, maar ik weet niet of ze echt 100% hetzelfde alfabet gebruiken.