Toen keek ik wel heeeeeel raar op toen ik bestek wou pakken en het ondergoed uit de lade viste

Koekjes die in servetjes worden gedaan en in de bh gestopt is ook een grote favoriet
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Ik heb vorig jaar zomer achter de kassa gezeten in een grote winkel die allerlei elektrische apparatuur verkocht. Dit was gewoon een bijbaan overigens. Anyway, ik heb toen op mijn eerste werkdag een vrouw achter de kassa gehad met 2 slagersmessen. Wij verkochten alleen geen slagersmessen..
Goed afgelopen gelukkig!
.

vuurneon schreef:Ik heb wel ondergoed in de bestekbak gevonden, maar dat had een collega gedaan. Die wou er een vaatdoek inleggen en had er een stapel onderbroeken op het bestek gelegd![]()
Toen keek ik wel heeeeeel raar op toen ik bestek wou pakken en het ondergoed uit de lade viste
Koekjes die in servetjes worden gedaan en in de bh gestopt is ook een grote favoriet
dat was op mijn stage adress in de pg echt de favoriet onder de dames haha
Blijft leuk om te zien! En toch ook niet zo doorsnee voor iedereen denk ik
Bienotje schreef:Allemaal spannende beroepen hier! Mijn beroep is dan echt zo spannend niet![]()
Ik werk bij een machinebouwer, ik bereken voor de verkopers in ons bedrijf hoeveel de machine(s) kosten die ze willen verkopen en wat we eraan overhouden. Varieert van inschatten van een bedrag van een paar ton tot miljoenen in soms slechts een paar uurtjes.
Als ik 2 trappen naar beneden loop staat de fabriek vol met machines met schattig lassende robotjesBlijft leuk om te zien! En toch ook niet zo doorsnee voor iedereen denk ik
![]()
We leveren voornamelijk aan de automotive. Nog meer die met automotive te maken hebben?
), neusbloedingen die niet stoppen en boze/agressieve patiënten zijn er ook wel eens. Pasamba schreef:Wat een super leuke en spannende beroepen hebben veel van jullie!
Mijn werk kan best spannend zijn maar over het algemeen valt het wel mee. Ik werk als doktersassistent in het ziekenhuis. Af en toe patiënten die flauwvallen of de boel onder kotsen (spannend omdat ik hoop dat ik zelf niet mee ga doen), neusbloedingen die niet stoppen en boze/agressieve patiënten zijn er ook wel eens.
*
ikke schreef:mick75 schreef:Als jij de hele tijd met leerlingen in de weer bent gaat er wel eens wat fout. Is ook niet erg, daarvoor ben je leerlingbegeleider, om de fouten er bijtijds uit te halen, voordat er ongelukken plaats vinden. Maar dan is de fout er wel geweest. Het is alleen geen probleem geworden. De mooiste was met een engelse werkervaringsstudent. Die had wat dingen niet goed vertaald gekregen vermoed ik. Die had overal waar dtopcontacten moesten komen schakelaars gemonteerd en andersom. Hij vond het ook wel aparte plaatsen voor beiden, maar dat de bedrading niet eens uitkwam weet hij aan die domme nederlandse engineers.
En iedereen kan wel eens iets (groepnummers of zo) verkeerd verstaan en een groep aanzetten waar jij of een collega net aan werkt. Ik heb zelf die fout 2 x gemaakt en weet dat wie zegt dat nooit gehad te hebben of nooit een andere fout gemaakt te hebbenwaarbij een ander een klapper kreeg hoogstwaarschijnlijk liegt. Al zulle er 4 of 5 rondlopen die dat nooit is overkomen.
Dat is heel simpel: als die fout bij ons gemaakt wordt, vallen er doden (en ja, dat is enige tijd geleden ook bijna gebeurt)
Wat ik mis in je betoog is dat je ALTIJD moet controleren of datgene wat je verwacht ook daadwerkelijk gebeurt is. Groep uit, meten, constateren dat het goed is, verder gaan.
Die fout wordt inderdaad weleens gemaakt, maar de klapper hoeft niet te vallen als je je aan je basisveiligheidsregels houdt. Juist leerlingen peper je dat in, goedschiks en desnoods kwaadschiks.