. Ben jij op kamers gegaan? Wat waren je verwachtingen en hoe bevalt het nu? Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
. Ben jij op kamers gegaan? Wat waren je verwachtingen en hoe bevalt het nu?
) en het was uiteindelijk helemaal niet eng
Voelde me wel een klein beetje een aanhangsel.. Je zit er toch wel random bij natuurlijk.
Ik vind het super op de uni! Het voelt niet eens echt als school voor mij. Het is hartstikke gezellig. Vond het de eerste paar dagen doodeng (kende niemand en niet naar de introweek geweest), maar voel me er helemaal thuis nu 
Maar was anders ook niet gegaan, heb helemaal niks met feesten en zuipen en spelletjes doen. En je loopt geen vrienden mis hoor, dat denken veel mensen maar is echt niet waar. Je komt er vanzelf wel tussen
myself133 schreef:Zijn er hier mensen die voor geschiedenis werken met de methode van Feniks?
Hoe komen jullie daar door heen, wat verschrikkelijk boek...
Ik heb nu maar de examenbundel besteld, want als ik het me goed herinner van de havo staat daar
ook een samenvatting in toch? Helaas is mijn toets as maandag al en is van Dijk niet de snelste qua opsturen..
Ik zie het somber in iig.. haha
Sanne_com schreef:myself133 schreef:Zijn er hier mensen die voor geschiedenis werken met de methode van Feniks?
Hoe komen jullie daar door heen, wat verschrikkelijk boek...
Ik heb nu maar de examenbundel besteld, want als ik het me goed herinner van de havo staat daar
ook een samenvatting in toch? Helaas is mijn toets as maandag al en is van Dijk niet de snelste qua opsturen..
Ik zie het somber in iig.. haha
De methode ken ik niet, maar waar gaat het over? Misschien kan ik helpen. Ben vrij goed in geschiedenis
myself133 schreef:prehistorie t/m renaissance. Maar het is niet zo zeer dat ik het niet snap, het is allemaal herhaling. Meer dat ik het boek niet samen te vatten vind en me af vroegen hoe andere mensen dat doen.
Heb een beetje het gevoel alsof het boek hoofd en bijzaken als even grote punten neer zet + geen logische volgorde (zo gaat er 1 alinea over Alexander de Grote, komt Karel de Grote ineens uit de lucht vallen en willen "de soldaten van Alexander de Grote bij India niet meer verder omdat ze te ver van huis kwamen." Hupsa, volgende alinea over compleet iets anders.
daarnaast staan er maar weinig jaartallen in en de jaartallen die er in staan zijn slecht uitgewerkt of niet relevant. ("bijvoorbeeld in 1492 toen..."
myself133 schreef:Kun je dat eens uitleggen? Desnoods per pb
.
maar eerst PWS even afmaken (20 oktober voorlopige versie inleveren).