Wat leer je?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Het wil alleen niet zo haha 
) dat is natuurlijk veeeul interessanter
Herfstwind schreef:Veerle schreef:Kim wanneer hoor jij ook al weer wat van de universiteit in Canada?
Eind van de maand/begin volgende maand als het goed is!
Zullen wij deze week een keer samen eco doen?

melody7 schreef:Christina Grimmie![]()
Welkom Anne!
Veerle schreef:Ik heb net mijn samengevat boekje van biologie binnen gekregen (ja dat bestel ik nog even een week voor het examen), maar nu ik dat helemaal besteld heb moet ik het van mezelf wel gaan leren.Herfstwind schreef:
Eind van de maand/begin volgende maand als het goed is!
Zullen wij deze week een keer samen eco doen?
Ja goed idee! Ik wil een 7,9 op mijn examen gaan halen, kans is heel klein maar ik dacht laat ik het maar wel proberen
Ik hoop zo voor je dat je naar Canada kan!
ik heb geen idee hoe ik dat voor elkaar heb gekregen haha
ben ook aan het leren! nu ben ik bezig met nask1, wat een poedersuiker vak zeg! word er helemaal gek van.

ze hadden met een paar idioten bedacht om eieren en nog wat rotzooi te kopen en dan zo de school in te rennen al gooiend.... ze zijn tot de ingang gekomen
Iemand vond het nodig vast een ei voor de deur te gooien dus die heeft de rest van de middag in het congiërge hok gezeten met een boze afdeelingsleider (dat wil je niet
) en toen hebben ze gezegd van 'ga maar naar huis' wisten wij niet (degene die er verder niks mee te maken hadden) dus wij hebben 5 uur voor niks op school gezeten en maar vreemd vinden dat de jongens niet op kwamen dagen
Ik zak iedere keer. 

Wat deden jullie? 
Iig op vmbo niet..
Is dat echt bij een school of online? Wel knap dat je het zo lang volhoud