Via bijlmer of Amstel en dan de metro kan ook prima Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Via bijlmer of Amstel en dan de metro kan ook prima
Meteen de langste twee dagen van dit jaar gehad: gisteren een scholingsdag voor de Faculteitsraad van 0830u tot 1700u, vandaag non stop college van 0900u tot 1700u. Ben echt héél blij dat ik me vorige week meteen over heb laten plaatsen naar de groep waar ik in eerste instantie in zou zitten, want deze groep is zoveel serieuzer en minder puberaal dan de andere. Het eerste wat ik vanmorgen bij binnenkomst dacht was: YES, GEEKS!
En het thema van ons vaardighedencollege is ook echt awesome: Romeinse steden, waarbij ik het subonderwerp over levensverwachting en mortaliteit heb om mijn eerste paper over te schrijven -- volgend semester volg ik een hoorcollege over dood in de oudheid, dus dat sluit mooi aan.
jippie feest
wel enorm druk... eerste tentamen is volgende week! en direct erna ejw
Bij recht loop ik wel goed op schema, maar bestuurskunde niet echt
Ga deze week ook colleges skippen om alles even bij te werken. Nog 2 weken te gaan voor het tentamen, dus ben benieuwd! 

), wat ook de nodige stress opleverde en deze week is meteen de eerste vergadering met de faculteitsraad, dus daar ben ik ook druk mee in de weer.