Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ruitje schreef:Ja, dat wit is ook maar saai toch... En als je dan toch bezig bent kun je net zo goed even body painten en het toilet ook meenemen.... Love my job
Precyll schreef:ruitje schreef:Hahaha dan solliciteer ik mee. Dan wil ik wel poepschuiven. Doe ik nu toch ook al...Krijgt die schoonmaker 55 euro per uur?? Waar kan ik solliciteren??
Gisteren was het aso rustig en nu ren ik de poten uit mijn lijf
JessAndHope schreef:Hier hadden we afgelopen nacht een gevalletje van menselijke ontlasting in een trappenhuisBleek van een pizzakoerier afkomstig te zijn... Gelukkig hebben we daar een schoonmaakdienst voor, maar wat een respect voor die gozer. Zelfs voor zijn uurloong (55 euro per uur) zou ik het nog niet doen
![]()
maudenmarc schreef:Ik moet tot 07.15 maar dan gelijk door om mijn dochtertje op te halen en naar school te brengen, daarna moet ik met een aantal van hun klas ergens heen rijden. Ze hebben een uitje..
Precyll schreef:Môgge.... Ik ben nu net thuis.... Zo de Kids naar school sturen, paardjes voeren en buiten zetten...ff 13 stallen mestenen dan super snel mn bed in want half 3 komen de Kids weer thuis.
Igg mn laatste nachtje gehad voor deze week. Vanaf woensdag weer dag diensten en volgende week weer de nacht in.
JessAndHope schreef:Precyll schreef:Môgge.... Ik ben nu net thuis.... Zo de Kids naar school sturen, paardjes voeren en buiten zetten...ff 13 stallen mestenen dan super snel mn bed in want half 3 komen de Kids weer thuis.
Igg mn laatste nachtje gehad voor deze week. Vanaf woensdag weer dag diensten en volgende week weer de nacht in.
My god... die stallen hadden later wel gekomen
Ik ga nu heeeeel snel pitten! Trusten allemaal