Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
imd schreef:Hier ook strikte deadlines. Vorige scriptie totaal geen deadlines, ik moet zeggen dat met deadlines beter bevalt. We zijn nu bij dataverzameling aangekomen, komende week verwachten we de enquetes online te zetten en aangezien we met 8 man data verzamelen hoeven we maar iets van 20 ingevulde enquetes per persoon te hebben.
Missy_ schreef:Ik wacht nog steeds op een go van mijn onderzoeksopzet, duurt echt onwijs lang allemaal.. Ben al wel vast begonnen met het plannen van interviews. Vandaag 2 gepland en maandag bellen voor de rest.
miekel92 schreef:Hoi allemaal,
Mag ik me ook melden?
Ik begin over een paar maanden ook met afstuderen, nu nog bezig met mijn majorstage..
Ik studeer Diermanagement aan het Van Hall Larenstein in Leeuwarden, richting Paard&Management en Dieren in de Zorg:)
Kwam ik ook pas in de derde week achter ofzo
Had gister mn begeleider aan de telefoon en die vind het ook allemaal lang duren dus hij gaat even mailen 
Dispar_Vulgo schreef:Wat voor pilot groep zit je in?
Geen deadlines lijkt me wel lastig
Hier was een strikte deadline voor het onderzoeksvoorstel en voor de concept en definitieve versie van het eind rapport
In principe werken we met de deadlines van school, maar omdat we dus in de pilot zitten, zijn deze een beetje.. verschuifbaar 
En mijn deadline is gezet op 3 juni 2014.. Moet nog hard aan de bak
Gelukkig nu wel de meeste interviews gepland, ik moet er nog 2 maar die mensen konden nu niet aan de telefoon komen dus heb mijn nummer achter gelaten en hoop dat ze vandaag terug bellen
.
. Missy_ schreef:Vinden jullie het ook zo eng om te bellen? Ik moest net mensen bellen om interviews te plannen![]()
Als ik ze eenmaal aan de telefoon heb gaat het wel, maar die stressGelukkig nu wel de meeste interviews gepland, ik moet er nog 2 maar die mensen konden nu niet aan de telefoon komen dus heb mijn nummer achter gelaten en hoop dat ze vandaag terug bellen
Missy_ schreef:Vinden jullie het ook zo eng om te bellen? Ik moest net mensen bellen om interviews te plannen![]()
Als ik ze eenmaal aan de telefoon heb gaat het wel, maar die stressGelukkig nu wel de meeste interviews gepland, ik moet er nog 2 maar die mensen konden nu niet aan de telefoon komen dus heb mijn nummer achter gelaten en hoop dat ze vandaag terug bellen
Dus ik hoef eigenlijk nergens bang voor te zijn want het bellen vandaag was puur om een afspraak te maken voor de interviews. Ik weet eigenlijk niet waar ik dan bang voor ben haha. 
Nu alleen nog beoordelingen in juni en dan is het klaar! Heb er ineens alle vertrouwen in ^^ eindelijk!Missy_ schreef:Vinden jullie het ook zo eng om te bellen? Ik moest net mensen bellen om interviews te plannen![]()
Espoir_ schreef:Ik haat bellen ook zo! Ben bang om afgewezen te worden.
Hoe hebben jullie je begrippen geoperationaliseerd? Wij moeten ze meetbaar maken, maar er zijn al veel klasgenoten de praktijk in gegaan zonder dit te doen. Sorry maar wat meet je dan eigenlijk? Die klasgenoten hebben andere begeleiding en daarbij wordt niet gecontroleerd of ze dat hebben gedaan. Zij zeggen dat in het theoretisch kader gedaan te hebben, maar dat is alleen een begrip definiëren. Dat is wat anders. Nu loop ik hier dus in vast.. Heb om 10 uur wel een afspraak met mijn begeleider, ga het meteen nog eens bespreken. Ik wil ook de praktijk in!
Missy_ schreef:Nou jongens ik heb weer geen go.. Kan wel janken en alles wat ik heb weggooien en volgend jaar opnieuw starten.
Hoe komt dat? Balen zeg!Espoir_ schreef:Hoe hebben jullie je begrippen geoperationaliseerd? Wij moeten ze meetbaar maken, maar er zijn al veel klasgenoten de praktijk in gegaan zonder dit te doen. Sorry maar wat meet je dan eigenlijk? Die klasgenoten hebben andere begeleiding en daarbij wordt niet gecontroleerd of ze dat hebben gedaan. Zij zeggen dat in het theoretisch kader gedaan te hebben, maar dat is alleen een begrip definiëren. Dat is wat anders. Nu loop ik hier dus in vast.. Heb om 10 uur wel een afspraak met mijn begeleider, ga het meteen nog eens bespreken. Ik wil ook de praktijk in!