Vandaar dat ik voor de opfriscursus gekozen heb. Ik heb geen dyslectie maar misschien hebben ze wel extra opties voor je. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Vandaar dat ik voor de opfriscursus gekozen heb. Ik heb geen dyslectie maar misschien hebben ze wel extra opties voor je. Tazzey schreef:Ik kan je zeggen dat het mij ook een bepaald moment de keel uit kwamVandaar dat ik voor de opfriscursus gekozen heb. Ik heb geen dyslectie maar misschien hebben ze wel extra opties voor je.
maar goed als ik een thuisstudie wil gaan doen dan doe ik dat om mijzelf te ontwikkelen als ik bv. even tijd geen baan heb maar ook wel groot gedeelte voor mijn plezier.
En opfris cursus grammatica valt daar nou niet bepaald onder hahah.xApple schreef:Bij het NCOI ligt de norm ook best hoog hoor bij eindopdrachten
Daar wordt je wel afgerekend op spel/grammatica fouten.
Maar ik vind dat ook logisch voor een HBO opleiding.
Beloven schreef:Hallo, sorry dat ik hier kom binnenvallen maar ik had een vraagje. Mag je met 17 ook al thuis studeren?

Beloven schreef:Hmm, dan moet ik dus nog een jaartje gaan wachten, heel misschien zou ik nog met leerplicht zelf kunnen overleggen

Maar t is geen vervanging voor je dagonderwijs.
. Dankjewel voor de info! Wendybrian schreef:Woehoeeee!
Weet toevallig iemand hoe ingewikkeld de multipel choice testen zijn van de O.U
Hoe doen jullie dat, als je vast zit in een hoofdstuk wat je niet bepaald leuk vind?
] uit elkaar gaan houden?